Thursday, June 2, 2011

matrikumati

kenapakaubaca.[?]
" i miss oll off yuu !! "-H.A

padah bila dah masuk belajar sampai blogger jadi sawang labah labah . -.-  hish sumpahsial rindu blog, rindu nak memekak rindu nak mengutuk rindu itu ini haih haih bila la dapat hari hari akses kat blog ni ; mala petaka bilik aku tak wifi ; malapetaka bila hot spot wifi jauh perkarangan dan lagi bila aku malas betul nak tapi dekat phone ulas tulis jela jela sampai tak ingat dunia -
rindu. itu je perkataan yang ada . rindu nak balik walaupun tahu dari matriks nak ke rumah lebih 2 marhalah [ ihate yu budak kampus shah alam atau petaling jaya ] ; tapi tak kira duit ke apa ke yang aku tahu bulan 6 ni jugak muka aku akan terpacul ke KD MHEUHERHEUHERU :D walaupun menyusahkan kan ke hapa aku tetap nak pulang. "bapa ku pulang dari kota, bapaku belikan kereta ..... " -kan best ada kereta REHREHERH kufur kufur.


duduk sini makin gelap aku -.-
siapa bilang dekat matriks aku ni ; walalu terperosok nak masuk sempadan thailand ni tiada akses internet ? nah siapa bilang lagi dalam kampus tiada cc tapi cekik darahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh gila sial kalau kat KD sejam rm2 kat sini sejam rm2.50 :(((( bala bala bala * pusing tangan hantu kak limah. ; lagi siapa bilang dekat sini takde keyboard untuk menaip ? MHURUERHUEH kalau macam ni aku mungkin posibbly probably akan update kot seminggu sekali. hinanya seminggu sekali. adeh. -.- . mula mula duduk sini sumpah macam neraka awal awal pagi dalam pukul 5.30 dah kena bangun dan tidor mesti pukul 12  ; bagi yang siapa kufur nikmat kat rumah selalu mengangkang bangun pukul 12 1 ptg tu memang terasa kufur nikmat [macam kita ?] liat betul mata nak bukak semuaa tapi dah lama lama alah bisa tegal biasa la. - faci yang annoying selalu kacau kitarg punya hidup hey nak je aku hempukd ekat batu balblabalaabala bagi cuak sikit. not to kenegeriansss, tapi sumpahy dekat sini pekat dialek utara ; alasan kukuh kalau tak dapat pointer tinggi HAHAHA : TAK FAHAM atau erti lain tak dapat ketcup [cacth up] sebutan diorang MUAHAHAAH kufur tak kufur tak ?

Dan bila dah lama lama , ok la walaupun rindu makin menebal , mesti kena sorok nak kaver machoo :'/ . siliburst kali ni sumpahhhhh kewlzz not like matriks before this. tak sia sia masuk matriks . makin mudah . [???????!!] watdeneraka . math dia sama macam addmath asal tak letak addmath je doh. barai , kimia and fisix dia wallahualam . anatar 50-50 je 0.o dan aku ambik komputer sains. entah apa benda tah tu. tengok je la nanti.

okokok aku nak gerak dah ni takleh tulis lama lama macam karangan BM spm sebab kat sini paling saiko la takde subjek BM -.-' lemah.tapi nka bahasa jiwa bangsa tapi takde BM kthnkbyenites :D

No comments: