Sunday, February 17, 2013

sang pemimpi

kenapakaubaca.[?]
"dah biasa sangat jadi sang pemimpi ni"-H.A

dan maDan malam itu menjelma kembali.
Mengenangkan awak,

Buat pertama kalinya,
Selepas menyakiti awak,
Selepas memutuskan persahabatan,
Selepas mengherdik,
Selepas melampiaskan ego,

Malam itu,
Dia teringat awak.
Yang pernah diperlekehkan dia
Pada suatu ketika dulu.

Dan hari ini,
Dia mungkin menyesal.
Dia tak mahu lakukan
Perkara yang sama terhadap perempuan lain,
Cukup lah dia keseorangan kini
Lebih baik,daripada menyakitkan banyak hati.
**
Tapi siapa je yang nak jaga hati jika tiada penghuninya?
Awak sengaja tak mengerti apa yang saya tunjukkan.
Awak bagi harapan lagi.
Harapan...dan harapan
Sehingga saya kecewa.
Dan berlalu pergi.

Oh bangun lah sang pemimpi,
Dunia itu hanya fantasi.
Tidak sesekali realiti
Jika
Sikap pemalu kau masih
Menggunung tinggi.
Lupakan
Sang pemimpi.

Monday, February 4, 2013

Malaka.

kenapakaubaca.[?]
"they said im boros? janji aku tak gunakan duit tu ke bukan bukan"-H.A

melaka. 
walau dah pergi 2 kali ; dengan kawan
entah kenapa kali ni lagi seronok.
mungkin sebab ada kereta 
ada bbq
ada orang kahwin
ada fasha ada mai ada irfan ada hazeem
ada jonker street
ada angker kat tg bidara
ada dataran pahlawan
ada suatu kenangan yang tak boleh di beli mana mana

kadang,
aku takut. lebih jauh berjalan lebih banyak perbelanjaan

kadang
aku rasa rugi. sampai bila kita takut untuk hadapinya ?

ya.persetankan duit,akrabkan hubungan perkawanan.
keluar kan atau simpan
duit habis jugak. baik keluarkan hihi.





























thanks for the most memorable moment.
1/2/13 -2/2/13


There was an error in this gadget