Monday, February 4, 2013

Malaka.

kenapakaubaca.[?]
"they said im boros? janji aku tak gunakan duit tu ke bukan bukan"-H.A

melaka. 
walau dah pergi 2 kali ; dengan kawan
entah kenapa kali ni lagi seronok.
mungkin sebab ada kereta 
ada bbq
ada orang kahwin
ada fasha ada mai ada irfan ada hazeem
ada jonker street
ada angker kat tg bidara
ada dataran pahlawan
ada suatu kenangan yang tak boleh di beli mana mana

kadang,
aku takut. lebih jauh berjalan lebih banyak perbelanjaan

kadang
aku rasa rugi. sampai bila kita takut untuk hadapinya ?

ya.persetankan duit,akrabkan hubungan perkawanan.
keluar kan atau simpan
duit habis jugak. baik keluarkan hihi.





























thanks for the most memorable moment.
1/2/13 -2/2/13


No comments:

There was an error in this gadget