Sunday, September 20, 2015

Comeback

kenapakaubaca.[?]


Tadaa. dah 4 tahun dekat UTM ,dah jadi final year student dah pun, dah kena buat FYP dah pun tapi malangnya tajuk takdok lagi,dah duduk sini nak masuk week 3 dah pun tapi masih tak sedar diri lagi ,tak bukak buku untuk menelaah pelajaran lagi dan kau nak jadi apa ni anjing? Rilek dan malam masih muda kah kah kah. Serius , belum bersedia lagi nak masuk Tahun 4 sebab taknak umur jadi 23. Nampak terlalu tua .dah la tua,belum ada kekasih hatimanis pulak tu ! malu kat orang . -.-

Lepas tu bajet bajet ada masa senggang yang banyak nak tulis blog padahal masa yang ada tu bukannya nak cari tajuk FYP. Oh ye, tajuk FYP kena submit sebelum minggu ke 5 so sekarang minggu ke 3 so kita ada baki 2 minggu lagi dan kau tak rasa ke 2 minggu tu lama lagi bila kau convert ke jam atau minit. Jadi rilek je lah. Rilek sampai kena drop subjek kah kah kah. Mohon jangan drop. aku tak nak extend.Kalau extend sampai jumpa zaujjah takpe, ini kalau extend sebab nak buat FYP semata memang tomorrow never die.
Lupakan FYP dan lupakan semua.

Sekejap, aku nak imaginasikan hidup aku.
apa yang patut aku buat untuk masa depan.

Bdw, aku suka follow tulisan mamat ni. Selalu di luar kotak.pedas dan pedih.


kalau lepas kau baca apa dia tulis ni,kau sentap, maka kau belum habis hadam lagi disebalik tulisan dia. Mohon hadam.
bye lah.

No comments: