Sunday, December 30, 2012

Pra New Year

kenapakaubaca.[?]
" Mungkin nak memblog semula,lepas lama dah tinggalkan."-H.A


Macamana nak mulakan eh? Aku dah tinggalkan benda alah ni lama dah sampai rasa kekok nak menaip. HAHA.But persetanzkan, Tak peduli tak kisah ini blog aku siapa pulak yang kisah. Nak dekat lebih 2 bulan aku tak buat posting,tiada dalam sejarah negara atau dunia kot-.-Tak pernah aku sebizi ni. duduk Uni ni memang mengundang bala kecelakaan. Bermain dengan masa,bermain dengan perasaan errr lagi apa?

Sekali lagi fasa hidup baru – 2013 will come soon. Masih tiada ‘anjakan paradigma’, masih sama, masih utuh di takuk lama.masih tiada girlpren,masih jerin yang dulu.yang ubah Cuma angka umur – dari belasan tahun ke puluhan tahun. Lepas ni dah tak dapat gelaran adik atau baby atau adik comel lagi MUAHAHAH sebab umur dah meningkat secara drastiknya.

“adik,tolong akak boleh ?”

Apa ni adik adik ? Aku dah 20 tahun ok. Ekceli secara ofisial 20 pada bulan 4 nanti , so buat masa sekarang nak enjoy umur 19 tahun. Masih belasan tahun. Who cares right?
Dah masuk alam puluhan ni, mula nak fikir eh bila nak kahwin, bila nak grad, bayar bil itu ini, ada komitmen itu ini err lagi apa? HAHA cerita macam aku ni PM pulak. -.- zzzzZzz ( i is ekceli don’t 
know what to write becoz im left this blog is very the lama,sampai tak gheti nak cakap apa dah.)


//


#UTM


It such a wonderful moment duduk alam U ni. ramai kata boring bohsan sangat sebab kelas tak banyak ( sarcastic je ni) ,banyak projek projek merepek merepek nak kena submit last minute, nak siapkan assignment itu ini.Memang letih.But bagi aku,benda benda tu semua mengajar kita untuk jadi lebih independent terhadap segalanya. Without any help from your family,parents, friends, all the things you have to do it by your own. Kalau malas, there’s no result.Tak ada hasil. Kita Cuma datang sini habis kan duit PT,duit scholar, result pun K.O. So far so good. Hidup dekat Uni tak la sekejam matrikulasi cuma subjek subjek dia sumpah macam puaka.Aku rasa kalau si Puaka tu belajar subjek subjek puaka dekat Uni ni,sure si Puaka tu jadi celaka. -.- MRHEURHEUE.

Oh ya,cinta Universiti. Aku percaya.
Saya percaya ada cinta di universiti. Betul cakap cikgu addmath aku tingkatan 4. Hihi.
Cuma belum sampai masa nak luahkan.Mungkin sifat malu tu masih menebal.Zzzzz.
Eh bye.
Oh btw,aku perlu untuk touch up blog ni.Azam baru la katakan? 


we are ateamian.

No comments: