Thursday, May 30, 2013

Jika diberi pilihan.

kenapakaubaca.[?]
"fasa baru"-H.A


Selalunya ,problem mesti muncul bila kita nak decide untuk pilih yang mana satu.Nak pilih untuk kahwin dengan anak raja ke anak dato’? You choose. Aku mesti la nak pilih anak raja,mana la tahu kot kot satu hari nanti boleh jadi waris raja ke waakaka. Raja kapur. -_- zzz
Menjak menjak ni humour gland aku semakin menipis,maaf la.mana taknya duduk sini boleh jadi gila,hari hari nak mengadap buku dopopatjam lecturer lecturer sini nak buat test.dia ingat otak aku kita ni apa? Mesin? Robot ? wakaka.kepala jubbb dia.
Dah.persetankan semua tu.


#throwback #flashback #rewind
&^%#$%@#%^&*(*()( <- bunyi="" p="" rewind="">

“awak,jika diberi pilihan lagi,mungkin saya tak akan buat benda sebodoh yang saya buat sekarang ni.Oh sebab tu saya tak dapat second chance kan? Sebab kita ni bodoohh”  HEURHREUREU

Jika diberi pilihan lagi ( bukan peluang),aku mungkin akan perbetulkan silap aku.To accept or not to accept.Kalau accept sakit hati,kalau tak accept pun panas hati.Acano ni ? Better kita tak payah kenal kan dulu dulu , kalau tak kenal takde la hati aku sakit sebab asyik teringatkan kau sampai laa ni baq ang. Semua salah siapa?salah awak jugak.Muncul pada masa yang tak kena haha
Anyway,aku rindu kau tahu ?
Some of my friend mesti anggap aku ni manusia yang tak ada perasaan,tak tahu nak bernafsu,tak tahu nak melayan perempuan. Wei,gua tak nak tunjuk je jiwang karat gua,kang korang geli pulak. Wahaha.

//
Lately,i used to be perli-ed by my friend. Hal apa aku tak tahu.Aku rasa aku tak kacau hidup diorang rasanya.Tak pernah tegor pun rasa rasanya.Al maklum la masing masing busy dengan uni masing masing,dengan life masing masing –konon dah berjaya.Serius shit aku pun tak ada masa nak layan semua tu.sekarang dah 20.dah besar.bukan zaman belasan tahun kay? Kalau kau professional,kau akan asingkan soal kawan baik (masa sekolah) dan kehidupan sekarang.Totally different my friend.Sekarang bukan zaman “eh movie rabu depan,jom?” atau “ lepak mekdi jom?” atau barangkali sekarang bukan zaman , “ehh,mana nak ajak dahhh”. Sekarang zaman kau pilih masa depan kau – to move foward or backward.Untuk jadi independent.Bukan dependent to kemaruk segala shit semua tu.

Ah,lagi satu.Betul ke still ingat kan member lama ni? *krik krik krik*

//
Program seterusnya, ayuh ke banjaran titiwangsa. 8 hari matt! Aku akan daki antara 7 gunung tertinggi dekat semenanjung. Hopefully everything will be okay la gamaknya.
Nak buat apa atas gunung pun gua tak tahu.
Tambah kapsyen

No comments: