Monday, June 15, 2009

hari yang bercampur-baur

kenapakaubaca.
dah2 tiba harinya iaitu hari pertama kesekolah selepas 2 minggu bercuti[cuti yang macam kilat pantasnya]dan dan dan masuklah semester yang kedua kita bersekolahhhh..hari ni jugak lah cikgu nak bagitau semua markah2 mereka selepas diperam,disumpah[bg sape2 yang teruk uh] dan macam2 lagi oleh guru yang berkenaan.ahah.
8.00pg
-waktu addmath pun tiba.dan seperti biasa yang sudah dijangkakann markah2 bagi semua peopel amatt2 lah mem"bangga"kan hati.wakkakaak..xkesah la kann.janji ada markah dripada takde langsung lagi kesian kan.cukup aku kata aku terkilan dengan markah aku sudahh!!fullstop.:)think positiff..helo nak think positif kebendenyaaaa..markah dah dapat teruk nak mammpuss damnnn..ada hai nak think positiff
9.10pg
-waktu bm pulak yang mendatang.laah.lagi lahh aku kecewaaa dengan markah aku sebab bahasa rasmi malaysia pun aku kantoi ahahah.bukan lah teruk sangat pun markah tapi bagi aku semua markah yang aku dapt hari ni memang laa macam celaxa teruk gila nak mateiii..aku benci hari pertam sekolah di semester yang kedua tahun 2009 ni.ceh ceh ceh.aku terima nye dengan seadanya dan aku tahu itu lah balasan aku untuk diri aku mungkin..maaf kan akuu!

10.35pg
-est yang berjalan macam biasa.macam biasa kat sini kita boleh maksudkan dengan buat tahi mata,soksek2 depan belakang dan gossip kiri kanan sebab cikgu ada pun cikgu buat2 xnampak.heeeheeeee.sory ticerr menaka!!ahah.memang laa,da lali kot macam uh sebab uh ade pelajar yang terkeluar kelass masa est
**terkeluar=PONTENG
markah xdapat2 pun yang dibaca kertas aisyaa jer.MENYAMPAH macam SAMPAH!ceh22.haha esahh jangan marah naa.

11.15pg
-masa math lagi la buat jantung aku dupdapdupdap xkeruann kot.las2 sekali dapat markah hampaa.macamnalah aku boleh turun nii?ada apa yang tak kene wahai H.A??wakakaaabiarlahh still ade masa lagi kot untuk kita exchange mana2 yang buruk kepada yang baik dan vice versa.wah2.gilaa lah.nasib baik cikgu JUITA xmengamuk sakannn sebab ada jugak lah kaki2 kipas ni yang dapat A ahha mulot nak jahat aje eNN? biarlaa ade aku guna mulut engkorang kaa?

12.25tghri
-ahah.ni yang xblei ba nak cri criterr ni.TICER vasuki datang dengan tranfomasi baru uhhh..AURAAURAAURA!!think positif so u can cheer up ur self.mule2 aku xdapat lagi aww rasa macamna nak fikir positif ape yang diketengahkan oleh ticer tadi.aku anggap bende tuh khurafat aww,tapi xdelah mengjengkelkan sangat.apa yang baik uh aura seronok tu dtg balik kat diri aku lepas dapat marakah bi.waahh.ada peninkatan kot sikit.xkisah lahh.sampai sekrang aku guna kaedah positifAURAAURAAURA tuh sikit2 la.ahaha..

but today seperti hari hari biasa je oh sekolah tak macam hari baru hidup baru pun sebab masing takde inisiatif nak memberikan diri ni sesuatu peluang untuk merasakan benda yang baru.betul ke ni aku cakap ni?
wat evaa
k chiaww!
:))

1 comment:

a!n said...

hu3..

mmg celaxa tul exm kali nie..

byk yg kantoi.

There was an error in this gadget