Tuesday, September 27, 2011

inpretisasi

kenapakaubaca.[?]
"pertama kali pegang keyboard -.- rasa janggal la pulak -.-' "



"ceritakan perasaan kau dekat seantero dunia ; biar semua tahu apa yang sahaja yang kau rasa " ; benda ni  macam orang lain tak berhak nak ada perasaan la , tak gitu ? -.-' kalau la aku berpeluang [memang ada peluang pun ] nak cerita dah lama aku cerita ; kan aku cakap aku tak suka buka pekung semula.

lama tak update blog bukan bermakna aku tiba tiba jadi bisu secara drastik , bukan jugak takde waifai dekat kolej -.- semua tu ada ; cuma takde kebod nak taip ; kalau ada pun kena menjelajah satu kolej dalam 400meter baru boleh sentuh kebod ; tak ke rasa macam payah bebeno tu ? biarlah . lagipun final nak dekat , makin dekat makin berdebar dan semestinya alasan klisey ; kurangkan online .aku nak berubah. HERUHEERHER .
persetanzkan benda di atas , /



//

akhirnya aku dapat lepaskan diri dari cengkaman egois cemburu membabi buta.; dari kanibalisma yang tak makan daging tapi tersangat tak pernah nak memahami perasaan  akan 'kanibalisme' dalam diri.apa neraka sial aku cakap ni ?-.-' dan akhirnya aku bangga kalau aku cakap aku tewas. tersangatlaa bangga MUAHUAHA sebab aku tewas dengan orang yang tak pernah nak fahami diri sendiri.dah cukup. aku taknak simbah petrol dalam bara ; apatahlagi nak simbah minyak tanah dalam api .tak ke gila habis hitam muka aku yang Co _ _ _ (isi tempat kosong dengan jawapan yang betul) HAHAHAAH . "elok aku berkawan je , forever alone" 
-
STFU.
# TERLALU MALAS rasa nak tidur hujan hujan ni sampai keluar air liur basi dan persalahkan masa sebab kenapa cepat sangat bergerak . sumpah masa memang jeles gila dengan kita kan kann? aku tahu budak budak U semua dah lupa daratan lupa diri kehulur hilir dah cuti sem kononnn la puih HAHAAH tunggu la lagi 37 hari , 37 hari nanti kitaorang balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk - T.T sedihkan ? -tengah menanguis ni. mana nak prepare untuk MUET yang semak tu , mana pulak nak study week . oh sebagai konklusi kita perlu tidor jeeee. mungkin ada cahay nur masuk dari mimpi bagi formula gitu gini ke? siapa tahu ? MEHRURH eh kbye.

-letak jawatan balik.

No comments: