Tuesday, October 4, 2011

tesis pramature

kenapakaubaca.[?]
"randomly thinking"-H.A
 telahan pertama ;
hari hari selendang beg 
ilmu tak masuk jugak
salah berkat tak berkat ilmu tu 
atau 
benda yang paling sronok sekali ;
MALAS .
boleh beritahu ?
telahan kedua ;
selagi hidup 
jangan buat perkara sia sia 
aku praktikkannya ;
dalam kuliah matematik ,
sebelah buku kimia ,
sebelah lagi buku fizik
hebatkan saya ?

#orang bijak akan assume saya tak siap kerja kimia dan fizik,
orang kurang bijak akan assume saya hebat.waw. anda yang mana?
letak kapsyen ?
telahan ketiga ;
tadi ustazah bagi tahu
"jagalah hubungan kamu dengan 
ALLAH,
ibubapa
kawan kawan" selagi kamu jaga,
kamu akan sentiasa tenang .
tapiii..
saya risau pasal kawan.
mereka buat benda yang serupa ke?

#mengeluh.

telahan  keempat ;
saat berada di puncak
makin ramai hampiri
itu cinta ke hanya sekadar sampah cinta?
terkena sekali memei tak la
untuk kedua kali.
arghhh

#dunia tak pernah nak mengerti kita. selalunya kita je.
eh bya , kelas aku dah panggil ni .

No comments: