Tuesday, October 11, 2011

molek ke tu ?

kenapakaubaca.[?]
"rinduuuuuu nak berblog tiap hari"-H.A

ya ya ya ya  -.-

pusing pusing dunia i can see the word sayang ; pusing pusing dunia aku nampak perkataan rindu lagi pusing sampai kepala terpusing, aku nampak perkataan cintaa zzzzzzzzzz all this bagi aku dah mati ;eh bukan ; dah basi ; eh bukan , dah terkeluar carta kamus hidup aku . elok la dah terkeluar pun ; hati aku dah tak sakit lagi rela forever alone daripada setiapacapkali sakit hati oleh benda benda yang tak pasti MHUERHUERHU 


"aku memang dah malas main tarik tali - biar kau je la tarik . nak tarik ke tolak ke persetanzzkan , mungkin dengan bantal yang empuk , aku boleh tengok gay kau menarik menolak LABLABLABA" keji kan kita ? - tapiiiii yang masih aku tak faham , ada jugak orang dekat dunia [tak cakap dekat sesiapa pun; general statment] yang cemburu membabi buta sampai nak berkawan pun dah tak boleh . meh nyanyi sat lagu christina perry jar of heart " who do you think who you are..."  molek ke tu buat macam tu ? the cliche reason will others say is ; cemburu tanda sayang . Jadi persoalan konstraktifnya dekat sini , bila kau cemburu je kau sayang la ??!! kamon kamon bumi berputar jam pun berdetak ikut arah bumi ; banyak cara nak menginpretasikan konteks sayang . bukan hanya pada cemburu. orang akan lagi benci kalau seseorang tu cemburu .lagi benci kalau cemburu tak bertempat. eeee rimas fak fak fak. // habis macamana nak tunjuk rasa sayang nya ?
meh meh aku ajar , bukak firefox , ada interface google nanti dan kau search " tunjuk rasa sayang " nanti dia tulis situ dalam masa 1012010201s , ada 324234235347534678 fact about tu.kau cuma klik je sampai infiniti sampai pengsan ke sampai lebam pun takpe -.-'




"our 60-an singer ,Ahmad Jais has passed away just now , around 9.20a.m.Alfatihah."
#

  • daripada aku memekak mekak , baik aku practices MUET speaking ayoyoyoyoyo esok je dah mulaa awal pagi buta pulak tu . menyampahnyaa-.-' banyak tips tau , kalau nak markah lebih muet tu, kau tenung je muka examnier tu . nak lagi banyak markah ; kau hulur sikit $$$ bawah meja MHRUERHEUHU tak pun kau pura pura jadi bisu ; dah tentu we can get free mark secara terus menerus HEEHEH eh ada banyak lagi tapi malangnyaa muka kebod ni macam dah marah je aku tekan tekan dia -.-' apa ke setanzz.
  • terlalu bagus bila kolej bagi kita cuti study week yang tak pernah dibaut orang ; bagi selama lebih 2 minggu HAHA. apa maksud diaorang tu ? suruh study ke suruh layan movie dengan tema 'satu hari , satu movie' ? bagus bagus . jangan risau aku masih tak lupa daratan . aku akan gunakan konsep SPM iaitu study last minutes HAHA yang mana akan meranapkan aku sendiri. -.- 
dah kbye .nak cakap aku rindu kawan kawan aku , kawan crocs semuaaa :'[ bila la boleh outing dan keluar dari penjara ni . ceh .bye

kliseee/

No comments: