Friday, April 27, 2012

Konklusi Matrikulasi 2.

kenapakaubaca.[?]
"terharu dah sampai rumah HAHAH"-H.A




"ingat nak jadi orang pertama yang berambus dari KMK ,memadai la dapat anugerah top 20 je HAHAH. " Berjaya jugak aku keluar awal , lupakan drama air mata , drama swasta peluk cium wish goodluck , jangan lupa aku semua balablablbalbalal itu hanya  asli untuk sehari tu jeee. lagi teruk frasa tu cuma bertahan untuk 2 jam tu je.lepas tu semua lupa? bawa haluan masing masing.manusia memang macam tu.jangan nafikan.sebab tu aku taknak wish siapa siapa - sebab in the end, kita yang mengharap kita yang kecewa. but to all my praktikum friends, both sem 1 and 2 , Im really sorry coz tak dapat jumpa sorang sorang.wish you all the best in life and paling penting diberkati-Nya.


"kegembiraan nak balik rumah dirogol oleh kesengsaraan jawab paper chemistry.tu bukan paper.tu taik.apa yang aku jawab pun tak tau laaa :'("
 sedih sangat.rasa macam tak pernah belajar je semua tu.rasanya bukan aku sorang je kot yang rasa? semua en en en? jangan tipu hikhikhik. mati kita . but hei kamon la.kita dah ada kat rumah sekarang; masa untuk relax, rehat enjoy, cari hidayah ; cari kerja dan segala fuuu la. lupakan pspm sat,aku sure diorang tak la sekejam sangat tak turunkan graph kimia tu kan? //


ku sangka hujan rupanya panas di tengahari. taknak tulis panjang. SEM 2 is the most awesome moment ever. thanks kawan kawan sem 2. :D korang semua terbaik!


dan sekali lagi.
thank kedah-an bagi aku menyelami budaya korang .hihihi


"LAPAQ AYAQQ nii" hihi. kbye.


1 pictures 1000 meaning
more picture more meanings :D

















will always remember all this moment
*sebenarnya banyak lagi gambar dalam hp,malazzzzZZzzzzzzzz HAHAHA.

No comments: