Tuesday, July 17, 2012

"eh camne nak tahu lelaki tu caring?"

kenapakaubaca.[?]
"demam + pening."-H.A


Eh pelik kan? selalunya kalau perempuan bergaduh (marah) mesti tarik muka bila jumpa , kutuk kutuk sama diorang, lama pulak tu, sampai makan tahun HAHA ; ahh konon bergaduh teruk la.
padahal bergaduh rebut lolipop je.


cuba kalau lelaki. gaduh pasal game. kalah fifa kalah pes dota segala gaduh gurau gurau. sweet kan lelaki? HAHA. tak perlu tarik muka tak perlu masam muka kutuk kutuk each other .
jiwa sensitif betul kaum hawa ni.
Tapi..

ada jugak benda yang buat lelaki masam muka ; kecewa ; sedih ; haa bila seseorang yang dia minat tak beri respons positif kat diri dia.Masa tu la dia rasa dunia ni macam nak tercabut,mandi  tak basah rambut , makan tak lapar lapar , dan selalu moody kalah perempuan. oh ya. angau lagi satu.




"kenapa perempuan tak faham sign sign yang kami dah tunjukkan?"




ada kajian tau,lelaki yang berterus terang nyatakan "aku suka kau aaa weh" - lelaki type macam tu sebenarnya tak la jiwang mana.dia reti guna mulut je. "i love you"  "i miss you honey" - semua tu like a bitc* .sebenarnya dia tak caring pun. take note wahai perempuan yang baru nak terjebak dunia lalai.


eh camne nak tahu lelaki tu caring?


oh lelaki tu yang selalu ambil berat pasal kau. tapi kau tak tahu.
contohnya


lelaki A ni tanya dengan kawan perempuan B iaitu C.
lelaki A: eh,B sihat tak hari ni C.
Perempuan C: B sihat je. tapi dia busy sikit hari ni.dia ada assingment nak siapkan
Lelaki A: oh ye ke? korang nak buat kat mana?
........... the end.


*nampak sangat A suka B dalam diam.


lagi satu bila lelaki tu suka sangat menyakat orang dia suka tu. Tapi akibat mungkin dah terlalu rapat, mungkin tutur - kau - aku membantut kan usaha untuk dia luahkan perasaan dia kat perempuan tu.
ahhhhh. tapi aku lagi suka bila couple guna kau-aku. nampak lagi sweet hihi.




 hmm dan macam aku la. Aku masih rindu perempuan itu.namun egois dalam diri tak benarkan aku bercakap.


"Just 'cause I said it, it don't mean that I meant it
People say crazy things"






aku ambil berat sangat , stalk kau hampir setiap hari. tapi sayangnya kau tak tahu.
takpelah.biar aku sorang je yang tahu.
eh bye.


No comments: