Sunday, July 15, 2012

Selamat Bermain Elektrik.

kenapakaubaca.[?]
"always thinking of you."-H.A


Siapa cakap kita tak boleh marah kawan? herdik kawan ? 'sound' kawan ?


kalau kawan tu salah apalah salahnya kan ? peduli kan status "dia kawan lama saya,tak berani nak tegur" atau " nasib baik la kau kawan aku dan aku cuma nak jaga hati kau je " ah ? sampai bila mahu munafik ; berpura padahal hati rasa pedih.terisish dan diaibkan. Im really wonder zaman sekarang status kawan baik tu hanya menular dekat bibir dan ghaib dalam hati.OH dunia akhir zaman.


"aku pelik,aku dah la susah selalu je tak bernasib baik, then kau nak dengki kat aku lagi? apa salah aku?"


kau ada semua. kau ada harta.duit? jangan cakap.berkepok kepok dalam poket.kau nak awek,pakwe, semua ada.tinggal untuk petik jari je tapi kenapa masih bersikap hodoh macam tu? Orang tamak selalu rugi. cer kita ubah sikit. orang dengki selalu rugi. HAHA.


kalau aku,aku cakap tak suka kat satu benda yang kita tak suka buat.
macam aku tak suka orang lambat janji atau lambat bila berjanji.


"weh aku datang rumah kau pukul 3 petang.make sure kau dah siap ada kat gate tau!"
"oh ok"


bila sampai . baru nak mandi. KAH KAH.
aku peduli apa.aku terus jalan ke sekolah. (mohon sesiapa jangan tersentap) HAHA.
tapi satu je aku pemalu.


malu nak mintak hutang.kawan kita pinjam dan aku malu nak mintak.
aku pun pelik.kenapa aku yang perlu malu? padahal si penghutang la yang patut malu -.- tapi soal kawan. HALAL ah.Lupakan ah.


//


"tu la kau jerin gatal sangat letak pilihan no 1 UPU tu"


arghhhh bencinya. satu je aku benci.kenapa dapat U yang jauh? kenapa tak pilihan kedua? UPM serdang why why why ? now i kennot go back home everyweek.


apa apa pun.alhamdulillah.


hai budak sarjana muda kejuruteraan elektrik univerisiti teknologi malaysia.
selamat bermain elektrik.bai.

No comments: