Tuesday, September 25, 2012

Kampus

kenapakaubaca.[?]
"tak sukanya aku paksa paksa ni"-H.A

Aku tak rasa panas pun bahang pilihanraya kampus ; calon tak kenal ; manifesto tak tahu ; there is no people campaign // atau aku yang malas dengar but persetankan semua tu,yang penting I have voted the one yang muka boleh harap cantik yang boleh buat kerja walau terpaksa sekali pun dan aku meletak harapan untuk korang undi aku bagi MPP 2014/2015 hihi (perasan)

krikkrik(bunyi cengkerik)

Serius tak ada masa nak berblog ; nak usya awek ; nak borak itu ini ; rasa jadual masa aku macam dah ditetapkan //

kepsen
pagi kelas tengahari makan petang kelas petang jogging malam study everyday like that bllababalbala boleh mati baq ang. kau ada? takde kan? so duduk diam diam.assignment buat masa ni tak setinggi kinabalu lagi baru setaraf broga hill,so jangan risau la semua tu.Itu semua bisa di atur.

**
nothing much. 
oh bdw,I miss you.


No comments: