Tuesday, April 9, 2013

Break.

kenapakaubaca.[?]
"Rasa nak kembali dengan blog.boleh kan?hihi"-H.A 


20 Tahun .
Tiada apa yang berbeza.Hanya sekadar angka yang meningkat,makin menghampiri mati
dan masih mencari tujuan hidup.

Setengah sem yang penat.memang penat.Siapa yang gila kuasa pegang jawatan itu ini lagi bertambah penat.
"eh esok saya nak buat kuiz yer."
"jangan lupa minggu depan ada test" - kalau 5 subjek yang cakap macam ni? tak mati ?
"tolong buat ni dan hantar on the spot "

Dah lupakan belajar,wa nak cuti seminggu.dengan penuh aman.tenang dan tiada gangguan.

**

"Jika esok saya mempunyai teman baru,Saya nak awak tahu, yang awak pernah mengajar saya erti apa itu cinta yang ikhlas.Sebab lepas saya kehilangan awak,saya tak rasa cinta selepas ni ikhlas dalam diri saya,sebab saya masih ingatkan awak."

Ah.Ledang sesuatu yang seronok.GoodJob A-Teamians!


No comments: