Sunday, October 18, 2009

sedihsadissudah

kenapakaubaca.
"macam macam ado!"-H.A
Apapepun firstly sekali aku nak sgt2 mintak maaf kat sab,naufal n hadi sebab tak dapat datang kat openhouse kowrang semalam..macam biasa lahh dengan aktiviti 'mingguan' aku balik kmpung kmpung kmpung..=.=.aku pun tak tau kenapa asyik tiap tiap minggu balik kampung macam xde mase depan je.tapi dalam pada masa yang sama aku suke sangat balik kampung sebab aku suke kehidupan kampung yoww..;o
tak kisah lah sebab aku lagi mementingkan family daripada kawan sendiri.apa yang anda buat bile berada ditempat yang same heh?

**depavali dah lepas eah?bukan hari ni ke?wakakakak
selamat hari deepavali ikhlas daripada samy velloo eh eh hadzrin aqmal laa..bukan wal bukan naufal bukan mathen bukan sivakumar bukan sanRAJ.wakakakakaka. or bukan gelimat.

"jangan hissap dadaa.....hh.''-samy vellu pada waktu sekitika dulu
kelakakelakakelaka

ehh semenyih dekat nogori ke selangor.tula perjalanan semalam macam xde apa apa makna sebabnye dalam kerete sentiasa kroh kroh kroh.bangun bangun ''ehh ehh,da sampaike?'' ahahahah..tapi semalam memang penat.full of eat then lapa balik =.=
Iye iye jer bawak buku MATHEMATIC acah acah nak study lah kat kmpung.haha last last habuk pun tarak wehh. pemalas tul aku ni.takpe lah.cuti raya + deppavali kan ade lagi.boleh wat las minet.deepavali pun maen mercun kah?mase dekat highway nak pergi n balik semalam memang bes gila.jalan sikit ade bunga api yang tinggi tuh,jalan lagi depan ade bunyi mercun jalan lagi jalan jalan lagi jumpa jalan mati.tak tahu pulak zaman skrg ni diorang main mercun.. selalu diorang main api cerr bercahaya cahaya kalau tak slap boleh terbakar rumah.nak buat macamana ,agama lain lain,kubur pun lain lain.heeeee..1Malaysia la deyy!
''apa itu satu malaysia?''
"satu malaysia ni mendokong blablablabla...oh perpaduan!!''
fullstop.
-gayakan macam iklan kat tibi tibi tu eah-
***********************
banyak betul nak tulis lagi.tapi takpelah.biarlah aku pendam jer dalam hati ni.wahahahaha..
;)


No comments:

There was an error in this gadget