Friday, October 30, 2009

kueytiaw supp,


kenapakaubaca.
"bila dah dapt $$ muncul,bila nak mintak balik,lesap"-H.A

woahh hari ini aku muncul ala ala vip yang terhormat sekali..semua gara gara ikut balik kampung pada tengah malam malam buter lalu sampai ke rumah pada pukul 7 pagi camtu lepas tuh tak sempat nak mandi lepas sampai rumah lepas tuh sofa melambai lambai suruh tidur..gahhhh...aku tertido sampa kul 10.ahahaha...cadang cadang nak bangun pukul lapan sebab nak menghadiri ujian lisan yang amat menggetikan sape yang buat tuh.cisss.lepas tuh mungkin dah terlalu ngantuk sampai insulin dalam badan ni tak dapat nak reaction suruh bangun.ahah.alahh tapi aku sampai jugak sekolahh..kan kan kan??
hikhikhik
"hadzrinn,kamuu datang?!"-mama Z dengan mata bularnyer..
"yela datang nak belajar"
*masa cikgu panggil tadi
cehh sepatutnyer aku tak payah datang pun takpe.takpelah.kimia ade boleh amik paper jugak.
sebut pasal kimia AKU tak sanggup nak sebut markah nyer.sedihsadissudah.tak suka aku.aku rasa itu lah petanda nyer.......................[biarlah rahsia].fulsetop....!


ey,lepas exam nak pergi mana ha ha ha ha ?


ou?
buhsan ngokngek
ou ou ou...ciss mcd seks 6?pizza?kfc??wthwthwthwth...lagi lah sumpah buhsan.rasa rasa kakak mcd dan kfc sudah jelik pelik muak lali dengan karenah biokrasi murid murid smks10/guru guru or 4aktif yang macam beruk tak malunyer.ahah..dan mula lah akak akak tadi menyumpah nyumpahh apahal lah mcd/kfc/pizza ni dibina berdekatan sekolahh...jahanammmmm..blababalaalaa..tak payah bebell lah.janji benda benda iu menyumbangkan makanan dan mengenyangkan perut kan?sedap sedap tapi cepat mati lahh

iskkk =.=eh dengar cerita nak prgi sunway lagun?uiyoo nak hikutt la deyy..tak kesah janji dapat main air dan jambatan gantung gila gayat...uiyouiyooo..=.= mesti seronok kann...cepat lah dan pantaslah masa berlalu..jangan tertindih tarikh dengan aktivit mingguan aku dah r.(rujukan aktivit mingguan sila rujuk post sebelum ni) arghh besnyerrrr..ehehehe sori tersyiok senirik lak ahaha.
dalam gembire gembire ni pulak aku sedang sedih takut gementar gemuruh tentang keputusan exam akhir tahun ni..adakah aku dapat mengekalkan posisi aku no 2 ha ha ha??dapat beat esah?ha ha ha?jatuh dikalahkan irfan ha ha ha?ciss tunggu sajalaaaa..harap harap nasib menyebelahi aku lah..amin!!sama gak dengan kawan kawan aku <3







sumpah band band ni boleh layan lagunyer di benak telinga aku.best doh!

No comments:

There was an error in this gadget