Thursday, November 5, 2009

dalil tentang saya

kenapakaubaca.
"wehh pandai mintak pandai hulur arrr"-H.A
  1. ANDA mungkin tak tahu,yang saya ni suka sangat sangat sangat makan makanan yang masam masam seperti asam,meggi asam laksa,meggi tomyam,tomyam seafood,padprik,limau kasturi,air jambu masam,air asam boi,askim asam boi dan tak kisah janji benda tuh masamm.. aiiiiiiiiilllaiiiiikkk!!
  2. selama 16 tahun hidup ni,aku tak pernah muntah tak kesahla muntah darah ke,muntah biasa ke,muntah kahak ke ewwwwwwwwwwwwww ahahah or tak pernah nak muntah apa apa tak tahu lahhh masa kecik kecik dulu kan kan kan....
  3. minat dengan warna warna yang terang tapi lembut awwwww...dapt memberikan kesyahduan,kerelaxan,ketenangan,kebaikan,kepuashatisan da kesan kesan yang sama waktu dengannyaa.
  4. aku lebih suka mementaingkan keluarga daripada apa apa pun sebab keluarga lah pemberi kebahagian.seteng orang $$$$,ade jugak yang suke joli or lepak lepak macam manusia tiada peradaban or watever lah bhaii...
  5. suka ambil berat pasal kawan tapi tak suka ambil berat pasal diri.
  6. benci orang hipokrit,suka suruh suruh orang macam lah dia bosss,penipu,peliar,perempuan get/dikkkssss,pengikis,talam 6ooratus muka,talam kuih rumah kau n blablablabla.sumpah benci bhaii!!lagi satu budak budak baru nak up..yang nak mula pakai cikang r,yang mula mula nk pegang hendel moto lah bajet rempit lah yer..cehhh..mati rempit jadi habukk la ngoi..tapi ailaikkkkk naik motor <3
  7. saya ni pemalu!!betullllllllllll tak suka cakap dengan perempuan tak kenal,dengan pemanggil telipon,dengan bapak sendiri dan mak sendiri pun malu..awawawaw..betul rasa malas cakap nak cakap..saya jugak tak suka berbual dalam telipon sebab bende bende yang nak diborakkan tiba tiba jadi blankk...boring kan???ahha..jangan kawan saya laa k.
  8. suke bergaya tapi malu.tak suka pakai gelang tangan,tak suka pakai kasut rimass tapi kalau terpaksa pakai gak r,tak suka dressup over nanty orang kutuk kutuk belakang kita.tak suka?pedulik r kan..
  9. suka tidur lewat lewat malam lagi lagi kalau cuti..sampai pukul 3-4 pagi baru tidur dan bangun pada pukul 1 tengari.bess woo..
  10. tak suka mandi..mandi pun 1hari sekali kalu cuti r..kalau sekolah laen cerita yer pokcikk.pernah mandi 3ari sekali sebab memang da malas sangat nak sentuh air..eeeee buhsukk
  11. dalam cintan cintun ni,aku mengamalkan konsep PERIGI MENCARI TIMBA.wohhh..aku takkan terhegeh hegeh carik o buat buat baik or mintak itu ini or pujuk ke or bodek ke or puji sini sana tak bertempat or apa apa jela asalakn dalam hal kapel kapel ni.sebab tu la aku keseorangan sampai ke kini.pernah seorang perempuan mintak.dah kapel tapi tak sampai satu harii..ahahah BIARlah rasia.muauhauhauhuahuahuha...sebab ape?aku menyampahh la..R to the I to the M to the A to the S
  12. suka berkawan tapi aku ni jenis sombong sikit.tak pandai nak berkawan.tak pandai nak menegur orang.malu malu malu..huh.tapi kalau dah berkawan tuh.jahanam lah korang aku kerjakan..wkakakaakak..

2 comments:

ezral Sya said...

Nombor 2 - PELIK NAK MAMPUS PELIK TAHAP HARUM SUNDAL MALAM !

Nombor 7 - MWAHAHAHA PEMALU!? TIPU TIPU INI DALIL BOHONG HWAHAHAHA MALU2 AYAM KUCING LEMBU KAMBING SMUA NYA KAU

Nombor 12 - Alhamdulillah aku dah jahanam dikerjakan dah pun cis cis


- Hati manis mu (:

nurain rodze said...

yang mula mula nk pegang hendel moto,septotnya anda bantu ya :)
-tak baek oo benci..nnti berdosa..msuk neraka.. haha

There was an error in this gadget