Wednesday, November 25, 2009

dia aku dan arghh sebuk la

kenapakaubaca.

"cis suka suka je tuduh tuduh aku en?"-H.A



heeee.saryugia macam duduk dalam bilik tebal yang dilitupi besi dan ibarat takda apa apa kat dalam tu.burink siot cuti cuti ni .nak carik kerja tapi dah terlambat.ala kalau dapat 7E pun jadi la kan.haisshh -.-.hari tu ada jawatan kosong nabeel dah ajak aku tapi macam ajak ajak ayam so dua dua tak pergi heh.takpe la duduk jela memerap kat rumah jadi anak teruna emas huwaaa best nye.oh ya minggu minggu aku tetap sibuk maklumlah anak bongsu kena ikut ibubapa untuk menemani mereka.terpaksa ikut sini sana tapi best jalan jalan luas mata memandang la wei.minggu ni ade kenduri orang bertunang pada hari sabtu,ahad pulak ada orang kawin kat segamat jumaat raya dan aktiviti aku penuh sehingga pertengahan bulan disember. yeheee ok macam wadehel je kot.-.- eh nanti boleh kutip duit raya ark?hee tak saba la balik nogori walau dah berjuta balik ngahahahah..
haha kejap lagi bulan disember/12 pulak akan muncul,kenapa masa so jelesi ha ha ha?kenapa masa sekarang tak sama macam dulu?perlahan gila kalau macam ni cuti pun tak cukup lah heh.oh ya,sekarang ni macam aku dah jumpa dah perempuan idaman kalbu aku setelah lama menunggu aww <3>
so from esok sampai ahad gua awayyyyy heeeeee =.=
so kat sini cuma nak ucap
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
dan Selamat menjalani ibadah 'Qurban

No comments:

There was an error in this gadget