Thursday, December 3, 2009

rindu la doi

kenapakaubaca.
"aw dia wanita terhebat"-H.A

oh papadom best sial.mula mula aku kutuk la.eish loser gila cerita melayu bla bla bla rupenye cerita tuh membuatkan aku sampai mengalir air mata deih dan seronok dan curious je nak tahu jalan cerita nya.unik dan weirdo best sgt <3> diwujudkan tau ahaxs merepek meraban tengah tengah malam itulah tabiat aku.woh.balik kampung mase aidiladha tuh macam best je kan.biasa la da nama pun qurban mesty la kita tumbangkan lembu kan?dah tu lauk dia mesti kari daging tak pun masak lemak cili api daging tak pun rendang daging tak pun daging masak merah bla bla bla aku rasa raya kali ni begitu bermakna. mungkinn.. argh jangan la fikir bukn bukan think positif yaww.ouh cuma nak intai intai balik kenangan di kampung rindu saat di kampung :) dah dah mata dah kuyuu so salam mengakhiri rumus.!

No comments:

There was an error in this gadget