Tuesday, December 15, 2009

bahahaha :)

kenapakaubaca.
"wehhhhhhh ahah xdepela"-H.A

yuhuuuu.weh aku teringin nak saksikan seberapa lama kau boleh bertahan ouh.cerita hu ha hu ha kat myspace boleh cer la/ihiihihi ok setat dari sekarang.now - until clash!! ahahah
oh,rase rasa nye cukupla setakat situ saja kawan ku.takpayah la kita nak memekak lagi,nak beriuh rendah lagi.nanti masing masing terasa.kata aku ni kepoh la.jahat la ni la tu la mcm tut la so just do ur bisnes ok.byee selamat tinggal
ucapan yang paling berat nak aku katakan ialah babai huhu :(
sentiasa mengingati mu!
[boleh layan tak jiwang aku ni?kes geli geliman?wkakakaakak]
takyah komen doe..mmbzir mse korg jee heeeee!




KAN AKU CAKAP!!DAH CLASH!!

1 comment:

nurain rodze said...

ok , komen ain is tut tut tut .

There was an error in this gadget