Sunday, December 20, 2009

bahahahah ;D

kenapakaubaca.

"setiap blog perlu ade chatbox lah!senang sikit nak kutuk ouh ahha"-H.A


natingnatingnating so anda takperlubaca dan baca dan baca atau komen komen romen oh dah pergi mampus heh -.- semuanya sudah sempurna dah stat minggu depan jadual sudah tight tight..ahah macam aa die ni bisnesmen kan?kalau bisnes man oke jugak lah dapat jugak $$ setiap hari aahuaua..


tadi sehati berdansa sedap gila douhh tabik sepring la 404230x kali kat szzy cantik gila dari isma punya.nak cakap sein haram lah sebab aku tak pernah tau pun dia wujud dalam SB3 uh ahah -.- ouh ye.kalau persembahan joget2 lembap ala ala ballroom uh aku pilih sazzy,kalau joget melayu tuh aku pilih isma & zul.diorang memang best jugak ahahah..dan harap harap yang terkeluar/tersingkir/tertakdapat masuk esok adalah SEINnanan huahuahhauha padan muka!heh :0


malam ni buhsan buhsan je hidup sebab tengok tivi je.lepas je sedara datang aku masuk bilik on9 ahah.then bile diorang balik aku keluar lah tengok tivi.aah [terok kan perangai]ish ish ish..ala jangan cakap orang ohh,anda yang baca pun sama aagagagag..

oh sedihnya tengok cerita 'kalimah syahadah'..eh ni ke tajuk nye/aku rasa tak lah..ala kalau korang tau tajuknye bgtau ok..aku pun lupe pulak padahal baru jew tengok tadi wakakka..

insaf insaf insaf [hipokrit] aku sekejap ! eheheheh

dan tadi tertengok pulak cerita luser!!

awwww kaudanaku bile kita tengok balik betul tajuk die boleh jadi kau DANAku,kauDAnaku lucah lucah ahah acah acah nak tiru high school musical la tuh yer?takpe la aku bagi 2.5/5 bintang ok..hehehe keep it up.yeah kalau android takde bintang lah kan..oh layan jugak la cerita tu walaupun agak buduss sikit hehehehe..

tadi aku terbaca utusan dalam ruangan mega ke sigap tah tadi,baca lah yang akhir2 uh,tengok lah kedudukan top 25 artis hollywood yang populer ouh..kesian kat SYAA sebab jonydep die dah turun no 3 dari no 1 tahun lepas. ahahaha hmmm bradpit pun turun britney kaluar carta,anjelina juling pun dah turun eheheh kesian.orang kata "hidup tak semestnya kadang kadang di atas" kan kan kan?ehh wat do i care this people heh?tak kesah la!bukan diorang kenal aku pun heheheeheh :)

sebut pasal sambutan MAALHIJRAH 1431H,aku tertarik bile baca+lihat+hayati foto2 maal hijrah,wah masih ada yang ingat.semuga sambutan ini menjadi titik noktah perubahan dalam life kite yaw!okraite??

No comments: