Saturday, December 12, 2009

terlebih cuka,

kenapakaubaca.
"masa yang lalu akan terus berlalu"-H.A

aduyaii ni mesti aku ade probs ni kalau aku tulis tulis kat blog ni.hehehe..tadi.ade crisis la pulak..walau tak sehebat csi ke,ironmen ke,spa Q ke tapi krisis aku tetap krisis aku.tak kesah la die besa ke kecik ke kau pedulik hape heh?ahaha oh takde lah.aku tulis ni pun sebab aku nak jelas kan ape yang aku patut jelas kan.
kepada anda,aku bukan nak merampas awek kau ok.aku kawan dengan awek kau pun sebelum anda berkapel.tapi kalau itu meresahkan kalian.aku minta maaf,heehe chill je.jangan risau.aku takkan merosakkan hubungan engkaurang..dan aku tak minat pun nak melakukan sedemikian rupa.rasa hina kot.heheh..so just 0-0 k.
Yang kau [orang lain xde kne ngene ngn cerita kat atas] ni pulak bajet hot la aku nak layan 24/7?haa?ingat kau cantik?kau nka kutuk aku?silakan jangan segan silu?tapi sila dulu tarbiahkan diri anda supaya menjadi perempuan solehah islam sejati sebelum mahu mencari kelemahan orang lain..ahahahah.sekian.itu jer,
permintaan menulis blog semakin mengurang kerana tuan punya tangan ini terlalu malas untuk menaip panjang panjang.ahhaha so tunggu 2010 punya list blog pulak.
heheh

No comments: