Thursday, November 19, 2009

posing,pose,pos,po,p

kenapakaubaca.
"sumpah aku fed up dengan kau"-H.A

sebuk sebuk je en korang baca kan haha.takde lah aku nak cakap je untuk esok gudluck untuk menhadiri seminar yang membuhsankan jiwa raga anda kan untuk sapa sapa yang terpilih je.mesty buhsan en?tak kesah lah janji korang heppy.ohohohoho
malas la nak tulis pasal posting pergi ou sebelum ni heh.ibarat menulis bende yang tak berfaedah sebab macam takda makna nak tuliss.cerita yo yo o last last habuk pun tara..
cehhhh
malassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

pergi rujuk esah punya blog pasal ou ou ni.
klik sini ok >> http://karutologik.blogspot.com <<

woot woot tangan aku dah berpina bepina nak meraba keybod di tengah tengah malam yang hening ini..hahaha k k adioss..

1 comment:

ezral Sya said...

Wek wek wek wek Seminar best ! Berguna untuk score admet tahun depan wuhu ! Disponsor oleh The Star lagi tu bai wuhuuu

There was an error in this gadget