Saturday, November 7, 2009

kau lebih dari aku,




<3 oh nogorii!ahahahahah
the gays!
kalahkalahkalah

Mohon di umumkan,juara piala FA malaysia,
NEGERI SEMBILAN.!
ahahah
maaf la er kelantan,bukan rezeki kot.
glory glory NOGORI!
aku tengok tadi tapi tak pergi la bukit jalil kan kan,penyokong kelantan tersangatlah desperate dohh..sampai bakar bakar kerusi,bakar mercun then baling memang suck..dah kalah cuba lah terima bhaii...nvm.
tahniah wan jamak,rezal,zaquan,zafuan,shukor adan,aliff.
takziah indraputra,khalid jamlus kahkahkah :)






kenapakaubaca.
"sumpah penat tapi terharu dohh-H.A
memang tersangat lah penat hari ni..bukan apa,hari selasa hari tuh baru jer pergi johor..la ni pergi johor lagi..bukannyer ape.pergi jalan jalan macam lah johor itu best sangat.hahaha..takdelah.ikut ibu pergi beli claytan claytan dia kat ayer hitam dan beli baju baju pekebende tah kat tangkak.heh.sungguh best plus buhsan plus panas.betul lah.terasa doh bahang kemarau dan kenaikan suhu secara mendadak ciss =.= berpeluh penat aku!
dah alang alang kat johor.teringat satu stesyen minuman hitam ni.ahah kluangstation.tapi aku tak pergi dekat stesyen keretapi dia.aku pergi dekat branches branches dia dekat dengan kluang stesyen.hm boleh la.aku tak suka kopi dia.bluwekkkk saiko aku minum.ahaa.bodoh.mee rebus dia sedap.uishuishuish....<3.
habis pergi keluang terus pergi balik air hitam sebab nak ke tangkak.blabalallaalalablalababalaablaaalaaablabalalab jadinyer badan aku plak yang penat walau pun tak buat apa apa.so ape motif aku tulis ni pun aku tak tahu sekadar mahu mengexercisekan badan ni.opp bukan badan.jari..ngahhahaha..takde aper lah.sepanjang jalan tadi hujan rahmat turun membasahi kenderaan ku menyusuri lebuhraya utara selatan..e.n.d.
kluangstesyen [railway] ntah kepebende tah.=.=

sempat bersundalsundal dengan kamere cap ayam =.=

No comments:

There was an error in this gadget