Monday, August 13, 2012

Ada apa semalam?

kenapakaubaca.[?]
"lupakan je semua tu"-H.A


Sometime,benda yang tak dijangka tu sangat seronok. Aku tak jangka, keluar 3 orang kali ni amat seronok. Tak perlu 20 orang,tak perlu gurauan kasar,tak perlu pergi arcade,boling sini sana.

hanya windows shopping,dalam wallet tak lebih rm100 dan hanay 4 orang. Boleh bergelak sakan.
memang ini yang aku mahukan- sebelum menjerkah ke alam universiti. 

sengaja.

aku perlukan memori.

** rewind  ,^*%&^*jhgsdjsa^*(*&(uadi  (bunyi rewind)
//eh dulu aku sebut rewind tu revaine. HAHA bodoh tak ? bodoh kan?

Lepas gian berkaroeke jamban 5 lagu. Tahniah jerin.kau masih ada suara. lagu wajib rolling in the deep, selamat malam sayang , tanpa-6ixthsense, lagu khadijah ibrahim - ku pendam sebuah duka dan mengapa-nicky astria. 5 lagu yang penuh makna dan mendalam.Bukan sengaja aku nyanyi

biar pun di bulan ramadhan.
biar pun tekak haus
tapi.
segalanya ada makna.


"Bercinta sudah lama,Berkasih dan bermesra,Sedang enak membuai rasa,Perpisahan tercipta
Mengapa sementara,Cerahnya cinta kita,Mendung tiba tiada ku pinta,Gelapnya suasana
Walaupun hatiku,Amat berat melepasmu,Dan rintangan mendatang sayang,Terpaksa kuleraikan
Seandainya,Kita harungi jua,Kelak punah semua sayang,Mimpi yang kau harapkan" - 

//

Tapi kenapa.dalam mencari tempat berbuka,kenapa masuk restoran tu.kenapa kenapa kenapa? kenapa hari ini?
aku fikir dia ada di tempat belajarnya.
tak sangka tiba tiba ada sejarah dalam restoran tu.
oh (mungkin) kebetulan semua tu.

//

dan akhirnya Nandos dipilih.thanks guys.
nasib baik tak terserempak lagi HAHA.

esok kita gempur KL pula .
bye.

No comments: