Wednesday, August 15, 2012

Anonymous.

kenapakaubaca.[?]
"jangan risau.aku dah lupakan kau,walaupun bukan 100%,mungkin yang selebihnya aku ingat kau lagi sebab apa yang kau dah buat kat aku.thnks"-H.A

Dah terlalu klise kalau aku nak cakap pasal raya. sudah cukup sudah 2 tahun aku  letak entri panjang berjela pasal raya. dan ye,alhamdulillah. raya sebelum sebelum ni belum mengecewakan aku.
Oh harapan untuk raya kali ni ?

Semoga semua dapat kumpul sama sama,dapat berkepoci malam raya, dapat main bunga api malam raya dan pagi raya bermaafan.

tu je raya.simple tapi seronok.

tak perlu baju raya lip lap lip lap,tak perlu nak brand sangat,tak perlu nak masak itu masak ini tapi orang tak datang.kan membazir tu. (?)

rasa tak sabar nak raya ditambah rasa menyampah nak masuk uni.cam lanccccau.






*pause raya*

Pernah korang hadap dengan orang yang kedekut tapi tak tahu malu?

Rasa sakit hati kan? gila annoying budak ni.

"eh kau aku dah bagi kau pinjam garam dulu kan timah? oh time aku nak pinjam je kau pulak kedekut taik hidung masin nak mampus.apa kes?"


Yela bila dia nak pinjam barang kita,kita bagi je , tanpa soal banyak banyak cam detektif konan tu. 
tapi,
bila time kita nak pinjam dia punya barangg,perghhhhhh
banyak betul alasan.
sumpah rasa macam tak fair tak aci ,berat sebelah
limau masam sebelah betul lah ! pui.

Actually orang orang macam ni sebenarnya memang masalah.
nasib baik la aku jenis yang tak suka pinjam barang barang melainkan terdesaaakk ssesangat, masa tu baru la tak malu terhegeh hegeh pergi buat muka simpati minta pinjam HAHAHA.

masa tu baru aku tahu erti pinjam.

//

oh bdw aku tengah marah sekarang.sangat.

marah dengan orang yang bagi banyaaaaaaaaaaakk alasan , walaupun ada beberapa alternatif untuk selesaikan


pergi mati la.

*stop*

No comments: