Tuesday, August 7, 2012

Letting Go.

kenapakaubaca.[?]
"aku sombong.dan aku terasa .:)"-H.A
:|

yo waddap kepada semua yang comel comel macam aku tu.puasa penuh ? ke tak puasa? ke puasa on off on off? persetankan la.sebab dosa sendiri yang tanggung kan? I tak tanggung HAHA.

"letting  go will make her happy."

sejauh mana dia happy , dan sejauh mana kita happy [?]. tipu.dua dua tipu.
dua dua sebenarnya tak happy.dua dua sedang berlakon ,senyum dekat luar dalam hati parah berdarah.

Ya,adakala kau kena korbankan sesuatu untuk dapatkan sesuatu. Ahh aku maksudkan macam ni.
kau dapat gaji hasil titik peluh , nak barang.dan kau korbankan duit.
macam tu la.
gaji -> samsung S3 -> rm2000 -> duit hilang barang dapat.
as simple as ABC.

sama jugak dengan perasaan. biarkan dia pergi (mungkin) boleh membuatkan masing masing jadi better. Konon.

"oh mungkin dia sengsara hidup dengan aku sekarang, mana mungkin boleh hidup sama kalau muka pun tak mahu pandang."

jadi,kita biarkan dia pergi . dengan harapan perasaan jadi baik,momen momen buruk jadi mimpi manis. 
itu pun kalau dia hargai apa kita buat.
*sigh

kecewa,sedih blablabla, biarkan perasaan tu berlalu. Kita berkorban dan will get the result.
tapi aku sedang berkorban sekarang.
harap harap pengorbanan aku terhasil.
apa pengorbanan aku ?

"letting her go..

from my mind"

//

menghitung hari hari terakhir kerja. HUERHRUE oh ada satu je masalah.
masalah masalah melayu islam yang lupa daratan. waktu nak berbuka lagi 5 minit,masih bertandang masuk kedai pilih kasut. Wadefak semua. kalau sorang sorang aku tak kisah, kau nak mengeteh berapa banyak kasut pun tak apa,ni bawa segerombolan family - anak anak. 
Tolong. bawa mereka berbuka walau kau tak puasa. Hormat ramadhan.

teruk perangai macam dajjal. fuh.

//

*salam nuzul Quran 
dan
selamat berbaskin robbin percuma,8 ogos ,8pm-10pm. (dimana mana BR kawasan anda)

No comments: