Sunday, March 14, 2010

cerita di meja -.-

kenapakaubaca.

"aku ingin kau bersama tapi apa boleh buat?"-H.A




Ohhhh Emmmmm Geeeeee omg yaAllah apa nak jadi ni?apa nak jadi?nak jadi kambing seharian tak mandi?nak jadi tenuk busuk 24 jam yaAllah.kenapa ni aku malas nak mandi cuti cuti ni?tettttt keburukan cuti no 1.Ohhhh Emmm Geeeeeeee,buruknye perangai orang muda ni [penulis],tau makan tidur berak online makan tidur online sampai ahad depan mungkin astagaaaaa apa nak jadi?har har tetttt keburukkan cuti no 2.tettttt..OHHHH tidak cuti cuti mesti duit habis plan sini sana keluar auting dengan kawan kawan,mesti kita taknak jadi katak bawah tempurung kelapa,zaman sekarang dah moden,kita panggil semut di lubang tikus pulak har har tett keburukan no 3. -.- lagi buruknya cuti ni adalah bil bil elektrik air cukai pintu cukai kepala cukai pelabuhan cukai asrama cukai cukai tanah dan sebagai banyak cukai [teroverdos Sejarah pulak,taulah failed] -.- SEMUA semua ni kita tahu tapi kita buat jugak sebab kita tiada pilihan alternative lain untuk survive.tetttt keburukan no 4.can you name some ways how to prevent it?ok diam -.-‘. Eiiiiiiii mana idea ni tadi pergi ni tadi keluar pergi kedai sat tadi beriye riye ni nak tulis kat blog,then dah sampai kebod tekan tekan ni semua lupa hilang tah mana cisss -.- pendek betul akal aku.terbukti .
AWWww cuti cuti ni bangun bangun je pukul 10 lebih pagi,[opss kantoi subuh] terfikir eh mana kawan kawan ni?hidup menjadi dangkal sebab kita jadi kera sesumbang alam kiri depan Belakang bawah atas kanan hidup kesorangan.aku rinduuuuuuuuuuuuu kawan kawan cis tolong lah jerin baru semalam sabtu kau pergi sekolah,kau jangan nak buat autaaa boleh tak jerin?har har -.- entah jerin ni poyo je memanjang.KAU sebok ke?jadi,sebagai akibat daripada cuti yang terlalu kerap ni ingin aku konklud kan yang terlalu banyak perkara yang ingin dilakukan oleh ku tapi taktau aku mampu buat ke tak.ini hanya plan je semata har har ,eh aku tengah nyanyi lagu ning bezura ni awan yang terpilu tangkap lelehnya sedihnya bait bait lirik dia..[sepasang sayang yang terlihat,umpama........................(lupa lirik) ]-.-‘ itu je la kerja aku tak menyanyi cakap sorang sorang macam orang gila.sentuh buku jauh sekali.mungkin isnin ni aku nak siapkan segala gala homwok yang macam setahun punya kerja yang cikgu cikgi bagi.JERINN jangan merungut.kau nak jadi terer takk?SPM nak 10A tak?[dalam mimpi?] ok keep it up ok teruskan jangan mengalah jika jatuhh ka uterus tidor mati zzZZzzzzZZzz..-.-‘








AKU NAK CERITA perihal sabtu pagi iaitu cat sekolah yang aku uar uarkan sebelum ini.adakan??sila rujuk post sebelum ni.carilah sendiri.aku pun dah lupa yang mana satu buat apa aku kisah ciss -.-OK berbalik kepada cerita.eii aku ni selalu merepek meraban lah dah tua nanti mesti cepat nyanyukss kan?ok teruskan,mula mula beli nasi lemak huyo huyo seringgit melayang duit aku .dah la nasik lemak dia kenit gila nak mati.terpaksa makan macam kenyang tak kenyang je.hampeh kedekut nasib sedappp hoho.SAMPAI sekolah tunggu jida.boleh pulak dia buat lawak suruh kira 10SAAT baru dia sampai.jida aku dah kira lebih 10 saat.ape cer? Then terus masuk sekolah duduk dekat kerusi batu buat gossip buat dosa.TUNGGU miss ON sampai.wuhuuu.then dia sampai terus bersihbersihkan kelas.cis malang punya budak form5 2009/2008,aku sumpah seranah siapa yang lekat lekat kan daun kaler kaler kat ciling tu sebab aku yang kena panjat buang buang semua tu cisssss-.- sakit pinggan aduyai.then cat cat kelas sampai pukul 12tghri.seronoknyerrr [gedik].THENterus pergi mcD.takpayahla aku cerita 100% sebab aku bukan setiausaha acara cat mengecat ni aku n.setiausaha pbsm je wkakaka.ok teruskan macam biasa di mcD walaupun ezralsya tiada,iaitu orang kenamaan punya hak milik ekskulsif mcD seksyen 6 kota damansara,tetapi kami terus buat muka takmalu.malunya mula mula carik tempat duduk takda. apahal semua tempat ni penuh ni?watdeneraka!-.-‘ dahla penat berjalan dari sekolah sejauh 60 km ni haha tak 300meter kot.last last ada jugak orang blaah dari tempat kiteorg pilih.malas nak cakap ,makan makan zyda suruh main true or dare.kelakar gilaa la satu tempat dosa tu kiteorg bising macam anak anak gajah main masak masak -.-‘.THEN nak balik semua kuyup.hari itu merupakan hari indah.trimas pasya hilman zyda dinie adeila irfan.hikhikhik.
OHH adakah aku masih tergolong dalam golongan batak sukun kufur nikmat asi munafikun semua semuanya kerana aku masih sokong perjuangan AF tanpa prejudis?hurray hurray.mesti orang kata aku luser “eeh budak tu tengok af la” walaupun aku tahu AF dah senja.tapi aku taktau kenapa aku tengok.bagi aku,AF ada nilai mahal dan eksklusifnya yang tersendiri berbanding rancangan realiti yang lain,yang cikai cikai je semua.KONSErt tirai pun boleh la gempakk sikit dari biasa aku suka pentas dia haha -.- excited ni.mana taknya 2009 2010 mana boleh pergi odisyen.2011 mungkin boleh yuhuuuu nak pergi nak pergi mana tau boleh jadi orang makanan segera kah atau baru masuk pintu bilik odisyen dah kena kad merah.
“SILACUBA TAHUN DEPAN [2012] YER ADIK COMIL” tak sanggup aku ok bye.-.-‘



1 comment:

Syaza Aziz said...

HAHA,
awk pkai mcm tuh,
serius mcm budak SKOLA RENDAH tau!
HAHAAA,
and and,
mkn mcd ye?
beli yg happy meal tau!
sesuai tuk awk,
HEHEE :DD