Wednesday, March 17, 2010

hariceriajangandilupakan,


















kenapakaubaca.
"adoi yaii sebab kau,aku tersusah,haha"-H.A

argh argh argh haha sebenarnya kat sini aku taknak dan tak teringin lansung sepatah haram untuk merepek panjang panjang tapi apakan daya mulut buaya boleh ditutup,mulut manusia entahlah -.-.dahhhhhhhhh aku dah dangkal sangat sangat nak cerita pasal outing asik asik benda sama walaupun kondisi lain lain.penat.aku rumus kan jela

RUMAH-----BECA[METROBUS]-----BUKING TIKET------MAKAN BK------MAIN ARCADE-------MAIN BOLING-------PERGI MENYUNDAL DEKAT MPH------------WAYANG-------TANDAS--------POPULER-------BALIK[RAPID] ok kan senang.tapi pelbagai situasi yang meneyronokkan berlaku.biarlah rahsia.:)




aku kat sini nak cerita pasal alasinwandeland atau erti kata lain ALICE IN WONDERLAND.apa yang kaurang pikir bile nampak je perkataan ni atau benda alah ni?haha mesti kucing senyum yang sampai ke gigi atau ulat beluncas biru atau ratu merah berkepala besar atau anjing besar ada banyak gigi euwww menjengkelkan atau film yang penuh dengan CGI berbanding alam manusia atau sebagai bagainya.bagi kawan aku sorang ni,karutologik.blogspot.com ,mesti dia ingat cerita tu sebab hero dia berlakon.siapa?JUSTIN BIBIR kah? haha -.- takla jonidepp.kira kira not bad lah cerita tu.layan je.aku pun suka tengok cerita adventure adventure ni.pelakon heroin dia pun cantik awwwww -.- ceh kalau nak dinilai bedasarkan per 10 tu aku bagi 8/10 wakaka .ceh siapa lah aku untuk meratingkan filem kan?aww sukahatiakulah.[ciplak tagline org tu]

DAH malas nak updated panjang sebab tiada masa,padahal banyak lagi ni nak diceritain.ok babaitattitituu. nak heboh sikit ni,yeay! kerja rumah aku dah siapp.syukran syukran sabtu ahad boleh buat taik mata wuhuuu :)




1 comment:

Syaza Aziz said...

alice in wonderland??
eee, jeles!!
nk jugak kuar!
adek sy tgok wayang snyap2 ouh
sbab nk tgok cte tuh!
sy jew asyk2 adew klas,
HUHU.. =,='