Friday, March 12, 2010

merdefasa SPMer

kenapakaubaca.
"hidup umpama roda kejap atas kejap bawah"-H.A



huga huga hugaa ya tahniah cik hadzrin aqmal kerana berjaya mengakhiri ujian bulan mac dengan berjaya tapi kurang sikit nak berjaya akibat sebagai masalah takreti buat harhar.haha admet tadi sumpahhh lemooo semua orang kot "eh apa gradient kau apa common ratio kau balbabblabla" what had past is lepas ok no more return return back to old time excpet yo have doraemon telikopta.-.-gunakan mesin masaaa argh kanak kanak terlajak pulok tak sedar sesedar diri dah tua bangka.sapa cakap?i setil young And young poreber reber.haha

"JOM KAPEL"-hatipeluh

AWW terharunye terharunye hah tak boleh hatipeluh mak aku marah [macam la benda ni seriyes kan?nampak sangat aku ni diperbodoh mainkan] tak kisah semua tu hidup aku berpegang pada prinsip single dan "bagai perigi mencari timba", takmo dah benda benda ni semua,dah insaf kembali ke pangkal jalan amin.EH jangan bilang gue takde peminat,peminat aku
ramai mu tau,petik je jari sudah mari.haha -.- semut,unta tenuk monyet semua datang.hensem betul aku.ohhhhhh ini bukan post yang syok sendiri atau pun yang sewaktu dengannya,tapikan korang pedulik hapa?ini blog aku aku punya sukaa la haha gurau gurau je.jangan makan dalam ok.makan luar je -.- untuk makluman anda sekelian alam sekitar,ini baru mukadimah.banyak lagi aku nak soksek buat dosa dengan engkorang.KITA manusia tidak boleh lari dari buat dosabetul tak?aku sure ada dalam kalangan korang mesti menyampah sumpah seranah hina keji caci maki aww aww ,baguss nye korang buat dosa.ok aku tak nak merepek lagi hugaa hugaa..
inilah padah apabila diri yang kurang cerdik ini [bodoh] tergedikk gedik pulak nak pilih sains strim[stream],kenapa la kau bagi ceramah pilih aliran selama setengah hari je
?orang paling koman pun bagilah 2 hari pikir untuk pilih pilih bidang yang aku minat.yang excelinya,aku tak minat pun semua aliran,baik sains akaun kesusateraan perdagangan ekonomi balbalblla ajaran sesat kuarafat asi semua tu la ,dan aku tak pernah ambik tau pun tentang semua tu.hebat kan?haha lepas tu mula lah terpinga pinga macam ayam berak kapor,dan sekarang ni baru lah terasa termenyesal kenapa aku ambil benda yang tak boleh bawak.yeke?hehe mungkin.haha takda la.sebenarnye senang je semua tu.cuma kena rajin la.aku tak rajin lagi har har har -.- malas lah.nanti la esok tulat tubin bulan depan okeng baru berubah AMIN :)

ALAIS IN WANDERLAND.TUNGGU KEDATANGAN KU MUAH MUAH -.-

"wuhuu budak MRSM datang,sapa nama dia tu?aku dah lupa la" - baru je berapa tahun pergi dah lupa nama

"uiyoo dah kuruss sispek nyee..tapi hitam nyee muka " haha kata kata---si mulut longkang takde lesen [masih belum tempah] untuk mengutuk mengherdik orang.

"wafiq dah tiinggi,kacak"---farah

siapa pun mereka apa pun mereka mereka tetap sahabat karib saya ohohooh sayang gila.-.-

[KENAPA MESTI BERLAGAK LEPAS DAH DAPAT RESULT SPM STRAIGHT A WALAUPUN FIZIKAL BELIAU ALIM,AKU TAKJUB DAN UJUB DAN TERKESIMA DENGAN SEMUA NI]






SAYA yang berwarna biru comil tu hugaa hugaa
tengok tak gamba dia atas dan di atas ni?ni gamba kau masa darjah dua dan tiga?comel comel comelkan??kau jangan nak tipuuu.aku taknampak pun muka aku yang comil tu kat gamba ni sebab kabur kabur sikit,tapi tak kisah lah.aku memang cumil pun sejak azali.haha rindu nye tawan tawan time yang aku sepatah ape pun tak kenal nama nama beliau.maafkan aku..cikgu cikgi diatas pun aku tak kenal.kenal la sikit.teruk la tu kalau tak kenal langsung.dah lupa lah.dah lebih 7 8 tahun meninggali sekolah rendah.DULU poyo je masa sekolah rendah kutuk kutuk sekolah SMKS10 ,[yela time tu berlagak sekolah dia lah paling gahh cantik dan sebagainya].ok mula lah nak merepek ni.sekarang ni?memang keeeee **** betul wkakakaa -
.-
teringat dulu kecik kecik tengok orang bercinta semua nak ikut ikut.padahal masih pura pura sopan dan asi ni.yela.itu baru betul namanya cinta monyet..bukan monyet lagi dah.beruk makye tapir babunnnsss semua semua la sampai kena masuk bilik kaunseling hahah .sayang kenangan rindu kenangan.2000-2005

"failed failed failed kita failed"-ADEILA syaza,irfan -.-

kita?what IS THAT mean?[apa maksudnya itu?] kita?kau jelah.jangan babit babtikan aku ok bab failed failed ni.KALAU kau nak failed syuh syuh poie failed sorang sorang aku taknak failed
walaupun hakikatnya aku pun failed wakaak -.-tengok la lepass cuti..yawww cuti
jom buat onar keluar sini sana homwok terkotang kanting baru nak siapkan hujung minggu nanti.bon voyage!
esok cat kelas ready semua !papaii

salam!

1 comment:

esah ezral said...

"jom kapel" - tangan hati peluh laaaaaaaaaaaaa

hehe :)