Friday, March 5, 2010

lawan makan kawan,

kenapakaubaca.
"saya suka kamu takperasan saya,let it go move freely,kita masih kawan kan?"-H.A


Watdenerakawatdenerakawatdeneraka.haih salam -.- haha kepingin kita berjumpa sekali lagi,lama betul tak hapdate belog sebab kebusyan penulis ,al maklum lah hidup penulis ibarat artis yang terkenal miaw miaw miaw.waw tak serik serik betul si lupa daratan ni [penulis] dah nak dekat dekat exam pun masih miang gaban ngengada bercampur getik asyik nak taip taip blog yang takde orang nak baca ni har har.ok lawak murahan.gelak la.seminggu penulis tak menulis.menjenguk jengukkan muka ke tingkap blog.dah bersampah sampah [menyampah] ++ bersawang sawang dah blog ni.
Bukan apa.semua ada perangai gedik.gedik mengada ah.gedik miang la.gedik manja lah.lagi lagi perempuan ,yang ada sifat ni.haha jangan marah kalau marah pergi terjun lombong ok.biar mati cepat tak payah tunggu masa lagi
dah hoho.OH bukan ape,aku ni tak tau la nak kata cool ke manja ke gedik ke baik ke sopan santun ke hemah tinggi ke berbudi perketi ke ..haa.aku ni diplomasi kot wakaka.aku merepek repek ni sebab gegatal nak tukar nama blog balik jadi ‘ada masalah?’ balik har har.setelah berpikir pikir selama 20 kurun abad ke seratus masihi.aku mendapat konklusinya untuk merubah semula daripada si penyetorik ke ada masalah? Aww rindunya nama lama .baru aku tau blog ni bukan sesuka hati je nak ditukar tukar macam tuka baju .gedik tak?gedik tak?gedik kan? Lalalal tak kisah lah ni blog aku bukan blog engkorang..-.- sebenarnya banyak sangat cerita nak dikongsikan sepanjang seminggu ni,baru seminggu. Aku ramaskan jela rumusannya.
->> si hazem gayboy yang terang terang munafik masih berperangai seperti biasa,iaitu ala ala orang utan kekurangan air.so dia sentiasa sangap gila nak matei.matei pun tak sangap macam tu.macam macam hal ada. kelaka.so kami kawan kawan dia terpaksa mengikut gerak langkah beliau untuk menjadi ahli ahli setan jugak.maksuuudnya =buat buat kerja annoying ++ gelak tak tentu hala
->> zyda pulak sebuk dengan mencari mami mami dia.?dah jumpa ke zyda?nanti dah jumpa bagitau ok hikhik kesian kawan aku ni.dari dulu tak tau tau lagi.hehe
->> kami sentiasa maju kedepan,sebab orang lain pun tak pernah buat macam kami..iatu buat homwok di saat saaat akhir sampaikan depan cikgu yang mengajar subjek lain pun boleh buat homwok subjek lain.memang pelajar yang tak berkat dunia akhirat.apa nak jadi?luser -.-
->> masih macam biasa.OWNER smks10



seringkali “sakit” atau “mc berbayar” tatkala setiap isnin..oH cuti wajib kot selepas sabtu + ahad. Haha -.- besnyee sya.ajar aku jadik macam tu?baru fair....4harisekolahannoying,3hari cuti yang gemilang.-.- tapi boleh menggangu skema permarkahan FIZIKbioKEMISadmet semua semua sebab skema pemarkahan tahun ni seperti 80% untuk paper + 20% untuk keperibadian diri.kalau macam aku mesti 20/20% haha sebab selalu berpura pura baik dan suci depan cikgu.-.-
->> tajuk kimia yang satu hapa tak paham.alkenealakanemetilbutilburretebeakersemuasemua balbbalbalabblab carboxailic alcohol ablalba ester ablaba fat skul ablalaba semua tak pahamm hargh hargh hagrh.tadi gedik,dah ada borang spm taknak pulak drop.sekarang siapa susah?gila gedik.SAMA jugak bio yang sampai belajar ke tulang belulang,yang baru tahu tulang paling panjnag nama dia fumer,yang xdapat jawab soalan EST tu,yang cikgu dina kata kat aku “kat kubur nanti kena seksaan sebab meniipu” [doi aku gurau gurau je lar.takpe takpe ai laiikkee cikgu dina,dengan anak dia.haha] yang takde kene ngene dengan cita cita aku,takpelah.lagipun aku taktau cita cita aku ape punnngg...haha -.-
->> panggilan BI*C* atau “beach” ,setan,ngok,ngoi,ngek,bingai,sengalah,ayam,tupai,hanjing,gajah,gay.lesbian seperti tiada makna buat kami 5aktif2010 atau erti kata yang lain 4aktif2009 yang duduk kelas 5Aktif2010 yang bukan amanah 2009 ok ape aku nak cakap ni.aku nak cakap yang kami rakan2 aktif je bukan amanah, [gila kelas-is dohh] yang cakap macam tiada maksud jer.mungkin dah terbiasa cakap cakap macam tu sehingga tak sedar yang kami kami ni sedang kutip dosa tepi jalan hoho.-.- takpa .ada masa masa lagi untuk kita insaf.YELA,mana taknya,aku nak insaf je kejap tadi dengan menyanyikan lagu nasyid sikit,GAY dah kata munafik -.- so,belum tiba cahaya keinsafan lagi.bila nak insaf?taktauu.mungkin sehari seblum SPM kot?-.- ayokk/
->> tadi tatabahasa edisi Hazeem vs munirah memang tak boleh belah.
Pilu-‘hazeem berasa sangat pilu apabila mendengar berita tentang perkahwinan munirah’ [macam ni kot ayat dia aku dah lupa,] kesian kesian.patutnya bukan macam tu,macam ni>>
Hazeem berasa pilu kerana munirah merejeknya di YM.baruu sejukkk [cool] !
->>nak bebel apa lagi?ni baru sikit.banyak lagi lah.k ok dah malas.nanti nanti la.diri ni dah tak sedar sedar dah nak exam isnin ni 8/3/010.wuhoo.harap harap boleh buat dan kekal bagus dalam pelajaran amin -.-

Ciss-tadi baru nak plan esok esok buat party nasiklemak sambil catkelas yang jengkel.rupa rupanya tangguh minggu depan.aw nak balik kampong la itu hari ouh hikhikhik.
Ade hati nak buat cop cop tangan lagi,kaki kepala dagu pipi kat dinding.kami dah serik missOn sebab dimarahi pakpengetua tahun, lepas.kami tidak mahu banana fruit 2 time.we are so afraid of it. Ok jering dah merepekmeraban.so wa nak caw dulu.jaga diri jaga peribadi jangan sibuk jaga tepi kain orang.salam

No comments: