Thursday, January 21, 2010

berlari bandar anak anak ayam

kenapakaubaca.

kenapakaubaca.
"haha kelakar tadi tengok cikgu hiyah marah marah.takutt!"-H.A


Mencuba untuk menjadi yang terbaik bukanlah bermaksud kita tidak berusaha melakukan sesuatu perubahan ye tak?walaupun ayat je gempak.nak jadi "tebaik konon"kalau tak terjadi atau termakbul hasrat tu tiada apa yang penting kita dah berusaha.kata kata ni aku sentiasa pegang atau usap atau pergunakan dalam diri untuk menjadi insan kedepan.well.

todai laif isc so tiring dai.**pengrosak engris.maaf.
"ni buku kod gitar ke?gitar karen ke kapok?"-.- bukan ke gitar tu sama je kod die melekat kat batang gitar tu?heh.
oh pagi tadi atau tadi pagi aku mempelajari kod gitar cecehcehe tak lah aku baca je lirik lirik lagu kat buku tu.aw maskot semoga kau menjadi seorang indieband yang agak berjaya tapi kelam kelam sikit yer pada tahun 10tahun lagi.haha.jadilah macam NOH rain erti lain hujan.
watdeneraka apa la fly fm putar putarkan lagu yang agak tak uptodate do,bukak lah lagu lagu sekarang ni kalau macam ni aku patah balik lah kat hitz.fm walaupun penuh iklan.cis sejak bila aku dengar radio ni?bukan sejak semalam ke?[khamis] baru aku tersedar yang henpond aku ada RADIO huauauaua..cepat cepat carik antena a.k.a earphone untuk cucuk dan dijadikan areal.haha barulah dapat dengar.yeay!memalukan je aku ni.padahal radio besar ada.paling kokak pun radio kat astro tivi -.-'
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh tidak!merentas desa .koreksyen!!..percubaan merentas desa was fun,but mixed with keletihan sikit.haha.tak guna ketua,orang merentas desa pakai kaki.bukan naik kereta.takpe takpe.lepas tu siap lambai lambai pulak tu.ceh bagi tumpang takpelah.cis cis duduk dengan chang<3>

"ini je ke tahap larian paling tinggi kamu?"kata seorang cikgu yang tidak mengenali aku atau aku yang tak kenal dia atau mana mana jela
**berlari dalam ayat diatas anda boleh menganggapi aku sedang berjalan lenggang kangkung
"aah.ni je la kot hahaha [ketawa depan dia]"aku membalasi.:)


track baru sumpah tak best.dahla kena bersempit sempit dengan perempuan tracknya.nanti tersentuh kang?jangan jadik isu dah lah haha.oh ok la. jauh tu macam tak jauh je tahun sebelum ni punya lagi jauh.rindu track lama.nak kat seksyen 6.ada mcd ade pizza ade zubaidah ada aweq chun ada pekerja binaan ada kereta kereta lalu.ni tak naik bukit lalu depan rumah orang orang lot buat apa.dah la penuh hutan.lepas tu tadi dah la kena kejar hanjing.tak guna punya hanjing.sebelum aku lalu kau taknak melalak pulak kan?cis takguna.
nak kata aku ada aura.memang lah.tapi bukan untuk hanjing hitam macam u.haha tapi nasib chomel lidahnya karer pink aww.hehe.

oh sampai je sekolah aku carik air kat tempat letak basikal rumah merah."mana air mana air?"tadi perhimpunan kemain gah cakap rumah waja sediakan air.mungkin aku yang salah kot aku sampai lambat!hehehee..[uztazah fairuz panggil aku tadi,aku dah cari dia kat bilik guru tapi takda?cemana?-.-]

naik kelas jumpa owner SMKS10,esah.selamat datang ke sekolah boleh masuk sesuka hatiku.
blablblablablaballaaalballabba..perg tulis karangan tadi memang perih jerih.yang tulisan cantik bertukar hodoh terus.panjang nak mati.siape lah si polis yang bagi ucapan tu.nak je aku sumpah dia terus bisu.-.-**pakcik polis itu hanya karangan je bukan realiti..selepas itu,kami warga 4AKTIF2009 bukan 4amanah2009, memekak mekak dari rehat sampai balik.seyogia,anggap je kami kumpul dosa kering.xD

1 comment:

ezral Sya said...

Blog kau sorang (sekor) je yang boleh buat aku gelak sorang2 depan komputer macam orang gila eh aku memang orang gila eh eh eh hahahahahah anti mesra cepat betul kepala hot dia cepat, satu jam kot menulis ishdsjdsahd !

There was an error in this gadget