Saturday, January 16, 2010

kena bahan,


kenapakaubaca.

"apabila stress menguasai diri,ni la yang terjadi"-H.A




sewaktu di perhimpunan di pagi jumaat yang hening berlalu mendung
"saya diamanahkan olah pihak sekolah ....... bla bla blaa.seperti mana yang anda tahu,hari ini akan berlaku suatu gerhana matahari..[tepukan gemuruh pelajar yang kebanyakannye dari kalangan tingkatan 3.tak bertamadunkah?]"-"kenapa anda tepuk tangan?gerhana matahari ini sesuatu yang baik kah?..."
ha!ambik kau siapa siapa yang tepuk tu termasuk diri aku walaupun aku tepuk macam tak tepuk.tak kesah la janji aku sudah bersubahat dengan mahluk perosak dan tiada ilmu ni heh -.-
bukan perkara di atas aku ingin mengulas,tetapi pasal kerja rumah aku nak diskusi kan.[macam bunyi siku pun ada sebutan diskusi ni] haha wateber.-.-
pergh bersemangat gila aku online pada pukul 2.30 petang semalam [jumaat] hingga pukul 6 lebih tak salah aku sehingge sesuatu bahana yang agak agak kurang hajaq menganggu dan mengigaui diriku.ini lah dia angkara setan membinasakan orang orang suci macam aku je,ops terperasan pula.haha dah la tidoq time magrib,magrib terlepas.cis.mimpi buruk lagi tu.kebuaian mimpi aku terus TERsambung sehingga pukul 2.30.baru aku terjaga.perkara pertama aku tengok adalah dajal yang ada butang a.k.a handpone.tengok jam?yaALLAH dah pagi rupanya.haha.oh kelihatan bilik ini terang deyh..tapi tiada apa baginya.oh dan aku terus ke suku sakat dajal kedua, a.k.a laptop dan tekan switct on then terus log in ke laman sesawang sosial saya haha memang tiada life.luser bebener cik tuan hamba yang dina ini.setelah penat menelaah laman itu,[untuk pengetahuan anda,laman seswang sosila juga merupakan satu bahan bacaan] saya mengedit gambar dan sempat juga berkomenkomentar dengan si penulis terkenal satu hari nanti mungkin.
-.-' apa yang direpekrepekkan tak perlu lah diberiatahu disini.mungkin iainya sesuatu yang tak dapat diterima akal yang satu haha.kemengarutannye melebih dose dadah yang dibenarkan.hampeh kau.lepas tu aku saja carik penyakit asma dengan bersiram pada waktu malam yang sebenarnya dah pagi.aku bersiram pukul 4.45 mungkin dan berwangi wangi macam nak pergi ou yang padahalnya nak duduk tengok tivi a.k.a dajal ketiga sambil membuat kerja rumah yang banyak.sila rujuk post sebelum ini.
wah kekecohan aku semkin matang dalam tahun 2010 ni.tahniah!anda juara juara juara dalam kalangan yang kalah.watdepundek.trimas baca i lap u very mac!

1 comment:

Miya_Clique said...

haha kelakar la ...
gerhana matahari tu..mmg patot pon tpok tgn,hahahaa

There was an error in this gadget