Tuesday, January 19, 2010

mulutmu mulutku jua


kenapakaubaca.

"rara aa ramaramamaaa gaga ulala.waja bad romnce"-H.A

maaf.hari ni aku tidak hadir ke latihan rumah sukan kerana badan kepenatan balik dari sekolah terus tidur sebelum itu sempat juga aku ke kedai.minta maaf guru guru rumah waja boleh![sebelum dan sesudah]

"bLog semakin mendapat tempat di hati masyarakat,siapa penciptanya?JOHN barger.kenapa bukan john belogspot ke,blogjohn ke atau apa apa nama yang bersangkut paut la.cthnye macam isaac newton.nama dia kita gunakan sampai hari ni dalam fizix yang memeningkan itu.".
knp bukan senjohn atau roti john,aku tak tahu macamana dia boleh mempunyai pemikiran yang berdaya inovatif lagi berdaya saing untuk bersama menglawan bersama kuasa kuasa barat yang lain ++ timur pun jugak.teringat sivik tadi "hal ini kerana masyarakat jepun,korea dan amerika berdaya inovatif bla bla bla."-.-
oh ya,aku menanti jadual baru yang tak kunjung kunjung lagi menjengah ke kelas agak agak bising walaupun tak bising lagi dah,5Aktif.bila yer boleh dapat?entah lah cuba la try test calling calling pentadbiran sekolah.mana tau anda dapat korek korek ke?hikhikhik.

"awak nak panjang umur tak,minum lah susu segar setiap hari.mengikut kajian.lebih 44% penduduk dunia minum susu.boleh percaya kah ni?mana pengkaji pengkaji ni tau setiap orang minum susu ha?dasar stalker tegar."*peringatan bukan susu F&N yer nak mampus mati awal kena kenser buah pinggang?ceit.

"boleh tolong cakap tak hari apa yang sifar homework?sila sila sila"bukan nak merungut tapi cuma hanya nak merengek .
pyi**por yor inpomesyen**,para pelajar kini memerlukan "rehat" yang secukupnya.haha cewah cewah! dan pada pandangan aku lah,apabila je seseorang guru membaca kenyataan sebegini,mesti::
~ada yang terasa hati. maaf cikgu :)
~ada yang cakap tak guna punya anak murid!
~ada yang cakap budak budak sekarang ni sungguh gedik..-.-
~ada juga yang cakap lemah dan manja betul budak sekarang
~ada yang merajuk tak bertegur.
~ada yang membalas dendam
dan sebagainya,
tapi inilah realiti bukan fantasia bulan madus.Setiap orang berhak mempunyai rasa perasaan dan boleh meluahkan dimana mana sahaja bukan?perasaan pun boleh penat.Wallahualam.

"apa yang anda lakukan,akan berlaku juga pada generasi anda pada masa depan." "anak borek bapak rintik" "kat mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi?" -the peribahasas was really meaningfull to me.selepas ni veryvery packed mungkin apabila dengan rasminya program program kokurikulum bermula!~bangg!the e.n.d

*maaf,post syiok sendiri.

1 comment:

There was an error in this gadget