Saturday, January 23, 2010

gelabah rentas,

kenapakaubaca.
"wakak malu takterkata.memanglah rumah merah tiada setar.bolehlah"-H.A


wahaa.perbincangan adalah merupakan satu langkah yang amat terbaik untuk kita berdamai kan?mungkin aku dengan dia dah berbaik secara tak kebetulan.ah,tiada masa aku nak menjadikan diri ni murahan dengan semata mengejar perempuan.aww.haha o o yang perempuan perempuan jangan marah dan terasa hati.ni gurauan kasar je ni heee.

weh.nak mampus penat lelah aku.today barulah hari merentas desa peringkat sekolah yang benar dan sebenarnya berlaku.wuhuu best.tapi tak lama lepas tu keexcitedtan ini berubah menjadi perasaan yang paling gurhhh, memenatkan kalah penat tidur atau tengok tivi atau melepaskan 'hajat'.fuhhh.mula mula acah acah cakap "weh jom jalan je nak?jom la lari?aku nak lari dow"-ayat tidak bertuan.watdeneraka watdeneraka kita ikut kan je..
PENGUMUMAN:
"anda akan mendapat markah sebanyak 1mata jika anda mengendingkan larian sebelum atau shap pukul 10 pagi paham?"-cikgu R.D
buuuuhuujjhuhuheeuehuheuhhsjhsjhusdhdhshfdj< bunyi balas pelajar pelajar beradab smks10
SAAT LARIAN:
mula mula gerak dengan nabeel hazem akif.mereka tinggalkan aku,takguna punya kawan heh.jumpa naufal dan shahril lepas tu..
"rin,[bukan rain] kite jalan jog jela.jangan la semangat sangat doh"-ayat ayat naufal,tapi aku ubah jadi fitnah sikit. "ok ok,tengoklah kalau lembap sangat aku tinggalkan engkau haha" shahril baru jalan sikit dah basah macam mandi dalam pool -.-' saat perjalanan jumpa golongan golongan P1 dan P2 haha dahla dilepaskan awal tapi masih terkedek kedek.jumpa aimanmardiah,fasya fatini,budak 1Ali uh,jumpa tiqahulkgel,alia yang angaukan jurulatih import yang datang sekolah tadi,jumpa ketua bediri tegak tak buat apa apa,jumpa fat,zyda,jumpa cina cina dan india india
"alahai hazeem.awak ni kontrol macho lah pulak"-uztazah sitiaisyah apa bila melihat hazem dengan muka agakagak nak makan kasut memakai earpone mp4.
"kamu ni jalan je.macamana nak menang.! (beberapa minti kemudian,) go biru go biru merujuk kepada hazem yang sedang berlari..selangkah kedepan yer??"-pn norhelmasundri

yeay today tiada hanjing yang mengacau aku.anjing yang ada dalam cage pun tido.baguslah kalau tak memekak mekak je orang lalu melalak lalak.ceh -.-"
oklaa.dapat sumbang 1markah untuk rumah.

dengan bangganya aku umumkan aku bukan pemilik sah rumah waja lagi.[implikasi selepas diumumkan keputusan rumah rumah sukan] EHH!!dulu aku rumah biruu!masa darjah 4,5,6 tau tak?maklumlah biru pun menjadi karer feveret aku sekarang.merah kedua.wuhhuu..
kita baca dari bawah la er!merah tetap no satu
4 WAJA!merah 520
3 PERDANA!kuning 581
2 WIRA!hijau 596
1 satria.hmmm biru -.- 634


wasalam.
repotan tentang padangan sekolah::sediakan bumbung yang macam dekat gardenworld tu bagi mengprevetnkan cahaya terik masuk ke dalam dan memanahi kulit dan simenkan je semua padang tu.sekian


1 comment:

fyana said...

LOSERSESSESESLOSER MERAH LOSER DARI DULU KTHNXBAI.

fyygediksz.

There was an error in this gadget