Wednesday, January 27, 2010

i hate u more than eber,



kenapakaubaca.
"entah lah taktau nak cakap macamana,orang suruh buat bakul sampah mudah alih taknak,degil"-H.A





Ramainya orang yang kehilangan.Takziah.itulah.dari tanah kita berasal,kepada tanah jugalah kita kembali.manusia tidak akan lari daripada kematian.nak lari jauh mana?USA?antartik?laut pasifik?lagilah mati.lagi lagi kita nak akhir zaman ni sedar sedar lah diri yer.jangan jadi orang yang buta diri sudah jengjengjeng.apa apa pun yang pergi jangan diratapi yang ada dihargai.

wuhhuu selama berdekad dekad barulah sempat jejak blog [ceh ayat nak gempak jer padahal baru beberapa hari haha] oh ya tiada apa [ayat still sama] yang aku nak ceritain dah bohsan nak cerita tadi banyak dalam kepala sampai je kat keibod menulis semua haprak hilang begitu sahaja.ciss -.-
tak kesahlah aku akan tulis apa jer yang berlari lari dalam kepala aku ni haha.oh ya ni lah bahana jadi 17 tahun sangat.best sangat ke kejar taitel senior ha?ha ?tak best langsungg aku lagi suka bergelar junior -.-' apa yang anda dapat bila bergelar senior?kefemesan dalam diri nurani?waw boleh dijadikan idola macam trend seteng budak kini?waa nampak hebat,nampak cool,nampak jantan?nampak seakan betina yang hebat?waw apaadahal semua tuh mesti ada yang terbahak bahak gelak dengan pemikiran yang agak kebelakangan dan tak optimistik ni.haha kenapa kita mesty ikut turutan umur?12 13 14 15 16 17 18 19 20.tak boleh ke kita terus melangkau umur 1 tahun ke 10 tahun ke 20 tahun terus then baru jadi normal,meningkat 21 22 23 24 25 26 ....... then mati..harapan arh haha tak payah susah susah tempuh STPMSPMmatikulasi macam watdeneraka uh,then nak cari kerja lagi entah dapat ke tak ,nak sapot anak bini.bini mesty nak $$$$$$$ je banyak dalam poket.-.- gila saiko macam jibeng cis -.- besar besar dah ada kerja wuhuu..yeh!aku bodoh kan?kenapa lah aku membazirkan masa aku untuk menulis benda benda ni?tak ke rasa aku ni mencabar takdir?kan kan kan?syioksendiri berkepokepoci je kan?haha kau pedulik apa? ha?-.-

haha kemengidaman aku terhadap dabelchesebeger sudah tertukar dengan eskem sundae RM10.00 - RM9.00=RM1 -.- yeye aku sempat pergi thecurve keluarkan pitih dalam wallet senyap senyap beli then habis.mana timun masam? rasist punya pekerja MCD sombong bongkak takbur pegi berambus la watdeneraka.kalau aku report kau tak bekerja la alamatnya ciss tapi aku baik punyai jiwa yang tulus ceheceh tak sampai hati.walaupun aku seorang yang racist,tapi aku baik dan berjaya dan mampu dan boleh menjadi hipokrit dihadapan manusia yang bukan berkaum seperti ku.loser kan?kalau loser jangan kawan budak ni.oh kesian jugak mungkin dia penat sehari suntuk melayan karenah manusia yang pelbagai ragam ada yang gedik ada yang acahacah ada yang baik sangat ada yang senyum ada yang pergh tak senyum ++ muka buruk ...blablaablbaba macammacam ada, oh pakcik astro :(

weh mengikut ramalan nujum pak belangkas aku,sekolah kita bakal ada estro!tapi bukan beyond lah.tak mampu mungkin.oh?kenapa?kenapa?kenapa? sekarang baru nak pasang?ha?sekolah rendah seksyen 7 ,kota damansara siap dah pasang dah dulu sejak 7 tahun lepas.kami sudahpun menikmati estro di sekolah lama kami.kenapa sekarang baru nak pasang?kenapa nak pasang pada akhir tahun kami?kenapa tak aci huwaaa..oh dan lagi satu,estro ni mampu ke membawa penjimatan kos elektrik sekolah?-.- jangan jawab padaku. tuan pengetuaa..sila think think ferst2 hikhikhik :) haishh cerita JD mati membuatkan esahtakkesah menjadi betul betul keluhkesah bahaaha walaupun aku bukan peminat JD a.k.a jonideb yang akan ke umur tua kelak,tapi aku pernah la tengok die berlakon as kepten jekseparo.kelaka tu agak la tapi ceh ..-.- yang peliknya kenapa cerita dia mati meluap luap?CNN pun dedahkan.masih takpercaya? "hilang hero dunia seperti MJ,maikel jordan ops bukan la bengong,late maikel jackson] [?]

bila latihan rumah sukan nak habis?haha baru setat nak habes dah.oh ya
masa tukan,aku lontar peluru kan.patutnye kan.yang rasa impak sakit sakit mesti la dekat tangan kanan kan?aku ni manusia pelik ,yang sakit kat kaki n pinggang aku.-.- ape motif aku cerita entah la huahauha..apaapa pun saksikan kebangkitan WAJA.acahacha
oh macam mana nak habiskan ni?letak titik je la ok bye salam.

No comments: