Sunday, January 17, 2010

perahsaan,

kenapakaubaca.
"kali ini aku mengalah,tapi bukan untuk selama lamanay"-H.A

Banyak orang kata "eh aku nak hidup barulah,buku baru,pengalaman baru,cerita baru,kehidupan baru tak nak jadi .... nak ni ...... tak buat semua yang ...... aku akan berubah dari segenap dan pelosok sudut geometrical"
persoalan aku?betul ke dengan omongan omongan kosong begini,kehidupan boleh berubah?boleh kah manusia berubah?luar dan dalam?outer and inner part?zaher dan batin?selamat hari raya.haha.for sure jantung ke hati paru paru otax mata telinga tak boleh ubah.apa yang anda nak ubah?nak kata "hati" boleh ubah?jadi pemboleh ubah la jawaban nya. nafsu nak berubah? apa dia?sebelum ni nafsu tu berubah ke?kita pun tak nampak nafsu tu macamna nak diubahkannya?kalau nampak boleh kot kita ubah jadi leper ke lonjong ke bulat ke bersegi segi ke?jawapan aku pada persoalan yang entahkejadahapehape ni ialah akal fikiran yang dikurniai-NYA.kalau kita boleh control akal,semua boleh berubah.so,mukadimah aku dah terlalu panjang.mesti korang rasa blurr je bile baca.itupun kalau ada lah orang yang membacanya kan ahha -.-'

tajuk tajuk headlines-->>

"kalimah ALLAH haram orang bukan islam guna!"harap maklum-akta pebende tah lupa pulak
"gempa bumi di haiti meragut beratus ratus ribu nyawa"
"zizie izzete isteri ke -4?watedeneraka"
"katy perry bergamba dengan siapa mahluk tu ha,sambil berpegang **** ****?"
"lady gaga marah diejek homo/gay"
"oh mamat exist sudah jatuh ditimpatangga"
"lelaki atau perempuan lagi curang ni?dalam another word,plays wood three"
"bahana laman web so-sial menerjah anak anak muda?"
"cerita murahan artis suntik sini sana"
"sikap ego [bukan motor] membawa padah"
"liverpool makin merosot dengan mata sebanyak 30+ dalam liga inggeris"
"mana perginye tiger wood?lama aku tak dengar ceritak"
"senaman:mulut atau badan yang bergerak?"
"bipasha pasu haha suka adegan ranjang?"
"arhg! barack obama gagal dalam pentadbiran?iaike?"


*semua fitnah diatas ada yang betul ada yang tidak.sekian


pergh melodi aku tengok edisi ke entah berapa 17/1 banyak betul cerita cerita artis malaysia aku taktahu.aku berminat cuma tak berkesempatan nak tengok asyik miss jer kan ala maklum lah haha -.- oh ya,lantak kowrang la artis janji aku boleh hidup bahagia. so what is da motif aku merepek repek ni?oh aku macam nak tuka lah nama blog,any suggestion?please.mungkin satu hari nanti jugaklah aku akan tukar nama.wait and see okeng.tiada apa apa yang aku ingin ceritain,setakat jam 3.02 minit petang ahad ni,segala kerja sekolah yang dibuat dirumah aku sudah hampai 85% siap.argh!dapat jugak aku menyiapi segala gala nya jugak.cuti ibarat burung burung berkiacauan pagi tengok tengok dah malam .gila cepat -.-

"maafkan aku....mendustakan cintamu...."-sedutan lagu ungu[betull ke ungu?]
oh maafkan aklau aku tak terbalas mesej korang ke,salam korang ke pertanyaan korang je,jangan disimpan dalam hati..dalam peti boleh.nak mangga mangga lah sekali pun boleh.ok time's out!wanno going to log in another social space.
wah! Engris aku !! i'm not the village boy anymore! thanx teacher V!

1 comment:

fyana said...

YES saya pun menyoal benda yang sama. Betul ke manusia boleh berubah? Kalau betul, seratus peratuskah? Atau lima peratus je? Atau dia cakap dah berubah nak berubah tapi masih ditakuk lama. Semua ni misteri.