Saturday, February 6, 2010

bila dikira sabtu sekolah


kenapakaubaca.

"today so phenat,doi doi i hating u"-H.A


Watdeneraka day.if i not mistaken,sebelum ni aku dah cakap dah memang luser luser je yang datang sekolah sabtu.kenapa tak buat ahad terus ha?kenapa tak teruskan sekolah sampai cuti cuti peristiwaacarakhas atau etc etc etc ha ha ha??-.- gurh memenatkan tapi berguna jugak ilmu di dada sentiasa penuh bukan macam seteng orang yang agak atau bajet atau dah pandai tak datang ehem ehe ehem.[TERASA?]haha [fitnahan pertama] “perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sikit gila orang datang sekolah...form 4 boleh bilang dengan jari dua dua tangan plus plus dua dua jari kaki je ouh.”
“berikan tepukan kepada Tingkatan 3 kerana ramai yang hadir”-.- pertandingan macam peringkat iQ rendah rendah ni pun ada ke?luser. oh dengan ingin menutup malu atau erti kata lain mengkaver,PN Shanti kata lah yang datang ini merupakan pelajar cemerlang manakala yang tidak datang sekolah di anggap hidup penuh dengan beributhausand ALASAN muahah -.- [fitnahan kedua] haish.tapi bersukur yang tak terhingga sebab dapat cuti tahun baru cine seminggu wuhuuu.
“any outing plan during the holidais??” [broken engris]
Pabila fasya bersuara,
“ala Hadzrin,tusen la sinaran.jangan terpengaruh dengan irfan”
“ye ye aku tahu.aku akan tusen situ,tapi bukan sekarang la”
“oh”[alasan fasya suruh aku tusen sebab dia takut balik sorang -.- haha ye ye fasya nanti okay muah muah,

GILA tadi dengan bangganya aku nak enaunce [umumkan] yang hari ni bersamaan sabtu 6/2/10 aku turun ke kantin masa rehat selepas bertapa berhari hari duduk di tepi longkang ex lokasi vanding mesen,sumpah macam pengemis Berjaya [sebab bawak buku buat homwok.]Orang yang lalulalang semua pujihinacacikeji jer kuikuikui.DIselangi juga dengan memakan makanan fofuler, keropok ikan RM1.50 sepeket yang WAJIB bilarunnah dikongsi dengan tangan tangan manusia lebih 20 orang sekali makan.sekejap licin tak sampai 5MININT.kesian kan kami?
BAK kata pilot yang bakal merundung kesedihan sebab citacitanya nak jadi pilot hancur dek fizik yang sentiasa failed,”jangan! jangan bukak [keropok ikan] kat sini,nanti lalat langau semua hinggap” **lalat langau = tangan tangan manusia yang makan keropok lebih daripada 20 orang haha -.- kesian tahap karma ah.tapi berguna juga cara dia ni.akhir sekali keropok tu dapat dihadamkan denga aman.hanya 4 buah/biji/laras/lembar tangan je yang dapat.[tak tahu nak guna penjodoh bilangan apa -.-] yang makan di dalam kelas.
“ui ui perbincangan orang kaya.kita jangan sampuk.kita ada apa jerr..”-hazeem
Tatkala NABEEL dan ADEILA berborak mengenagi percutian mereka ke HONGKONG.
Hahahahahaha.ye yela tak kesah janji bekalan makanan kami kembalik bersambung..sayang deilaa hahaha
“Duhh :’( karangan tak siap lagi ,ayat hafzan,bi oral/comic strip/edmet tadi bio.kemis/hhaduhhhyaiii.....”

OHH cikgu tadika/penulis/isteri jonidep tak hadir hari ni aku tau dan semua orang tau apa sebabnya.dah boleh agak haha.kalau tak tido dan bangun lambat mesti sengajakan diri ponteng.oh tertinggal van lah.oh hari ni jumaat ke sabtu ea? Bukan cuti ke sabtu dan seterusnya.......Aww terharunya TANGKAI [esah] buat post tengtang JERING [riak riak nak ke takbur].haha suka suka suka.trimass for the support.i will not make your hope down.[transelasyen::aku tak akan hampakan harapan kau.] -.- muahahaha yes yes i know my engris suck.just sit there properly and stay quite quite .gurh.
ADDMET tadi macam nak mati sumpah sussaaahhhh!harap je ade formulaa baik tak payah ciptaa heh-.- ok ok camne nak ending ni?ok bye salamm ciaww -.-

Next film i wish to wacth-NIYANG RAPIK & WOLFman. -.-


3 comments:

fyana said...

cikgu kataaaaaaa kelas kitorang je yang kehadiran penuh jangan jelessss budak bayooo

ezral Sya said...

HAHAHAHAHAHAHAAHAH shadap yu ! Aku dah taktau nak cakap apa hahaha ish dah la brenti la post entri yang buat aku gelak sampai sakit perut hahahahahahahahhhhhhhahahahahahahaaha.

-tangkai :)

hadzrinaqmal said...

kelas bayo kami pun sama la..tapi ade cacat celanya sebab penulis/istri jonidep tak hadirr ahah -.- so khdrn kurg satu

There was an error in this gadget