Monday, February 22, 2010

k a n t e n,

kenapakaubaca.
"jerin jerin -.-"-H.A
**tajuk post dah ade kene mengena dengan post pulak heeh

gahaha salam salam.cuti hari cina raya selama seminggu sudah bermelabuhkan tirai nya semalam iaitu pada ahad, semalam la ngoi.pergh asal macam sekejap sangat ?tak puas tido lagi ni kehkehkeh ok hari ni jadual macam biasa isnin buku berat harg harg beg macam gabag darjah satu.rasanya darjah satu pun dah kecik sekarang -.- ok dalam hati si penulis blog berkata, "takpe kita pergi ke sekolah untuk menimba ilmu.menimba la sangatt.dekat sekolah mulalah berubah perangai macam setan gelak golek sini sana macam si kafir harbi ok ok stop repek." eeee..pengotor la siapa duduk kat tempat nabeel tadi.po your inpomesyen,aku yang duduk kat sebelah nabeel tadi tahu? then terpaksa menanggung satu azab.ok ok nak di ceritakan entah sapa yang malang tak tau aku ke nabeel atau budak selekeh sesi petang yang taktau jaga kebersihan yang malang,memang macam hanginn je.dah la cuti seminggu.mengganggu waktu tidor si penulis pulak tu,then masuk masuk je kelas tadi tempat si penulis dicemari dengan bau bau taik kucing. ciss malang.watdeneraka -.- tengok tengok ada taik kering yang masih berbau e e e ee e busuknya .pengotor betul.tak guna sapa pijak taik tu .terpaksa la pura pura rajin depan semua ambil sekop dan penyapu,sapu heheh dapat puji lagi tu "wahh rajinnyee -.-" dia tak tau dalam hati kita tengah berasap berasap mendidih kepanasan seperti kuali disimbah minyak panas.ok merepek lagi . kesian kesian kesian dekat semua termasuk diri aku yang agak agak rajin nak ke pemalas sebab suka tangguh tangguh kerja
"ala,cuti nak setat je, aku akan siapkan homwok !!!!" [stetmen stendet berbaur menyampah lagi mengjengkelkann yang sering kita kedengaran]
hasilnya?haprakk ye nadeii.. semua kelamkabut macam ribut tadi siapkan homwok.haha pelik pelik kelaka pun ade.pemalas betul.cuti dah diberi seminggu,tapi bertangguh kerja.-.- luser.

haha oh ya tadi kantin kesian pulak aku tengok.mesti orang atau majikan kantin mengalami kebankrapan atau dalam bahasa lain tidak untung seperti biasa.aku pun tak tahu ape cerita yang menyebabkan kantin sekolah SMKs10 ditutup.kotor ke?kotor ke? kotor ke? dan aku kat sini tak nak langsung main kotor.apa masalah?-.-'
bila cik ghumiat mengumumkan " hmm err arr er untuk pengetahuan kamu semua.kantin sekolah akan ditutup selama 2 minggu atas faktor kebersihan.balablabablalbaba para pelajars diminta bawak bekal" sambil itu pelajar pelajar hipokrit smk10 terus menunjukkkan mimik muka yang suspen.ala ala terkejut la.ade jugak yang meng-adess tadi haha -.- kelaka kelaka je.aku tak merungut sebab aku jarang dah jejak kantin pada waktu rehat.so wa tada hal.yang lain tu sapa kaki kantin tu memang kemaruk la."benda benda basah [lucas] da tak jual seperti megoreng laksa balablabaab,mungkin bende bende kering sahaja kantin akan jual" ok koperasi time ni kewujudan kau dihargai sesangat tahniah! ADA keropok rm1.50,roti tuna bila makan sedap,bila bau buhsuk,ade air mineral blablablabl sama seperti di kantin.apa apa pun kita tunggu betul ke tidak lagi 2 minggu.tunggu laporan saya.dari jering haha -.-

"wei aku dah ada facebook"-fasya

oh ok tahniah kerana membiarkan diri anda bergelumang dengan dosa dosa kering har har har.kalau nak tau facebook tu dajal mata satu yang kita tak nampak..bahaya tauk ada facebook.nasib si penulis ni bersih suci lagi sebab tiada facebook.kalau tak habisla -.-
kawan kawan.boleh tolong jangan buat gossip lagi tak antara aku dengan dia,[tak kesahlah stetmen ni macam dangkal atau lebih seerti dan dikenali sebagai kenyataan syiok sendiri,tapi apa boleh buat.anda ke saya penulis blog ni?-.-'] biarpun kami pakai baju sama kala setiap hari tidak bermakna kami kapel.biarpun kami selalu balik sama setiap hari isnin,kami bukan kapel.biarpun kami duduk dalam kelas yang sama,kami bukan kapel.biarpun biarpun biarpun biarpun biarpun biarpun kami bukan kapel orait -.-
"eh abang ni dengan kakak tu mesti balik sama sama.ade ape ape ke ha?"--si budak tingkatan tah berapa tah, tak salah aku dua kot,sesi petang,mengomel sorang sorang macam la aku tak dengar tatkala dia tabor fitnah bila aku lalu sebelah die haih -.- ok fine merepek lagi.


ok tak tulis blog dah until cuti bulan 3 haha..exam pun nak dekat,lagi 2 minggu.oh 2 minggu je.sempat tidomakanonlineberak dan dsb dsb dsb dsb.tingkatan 4 punya silibers pun tak ulangkaji lagi ni.bila ye?bile keinsafan sudah masuk dalam diri.ok macamana nak tamatkan ni?-.- ok bai.

No comments: