Wednesday, February 17, 2010

takpe kawan,esok masih ada




kenapakaubaca.
"pfenat bebe..nanti la eah?'-H.A

salam.today was tiring day when [ok sambung ke bm balik.-.-] aku berjalan jalan dalam erti kata lain outing dengan 3 orang cewek yang agak tak hot nak ke hot tapi belum tentu lagi.[NAUFAL ceiat je gempak.baik baca majalah gempak kalau taknak pergi tu -.-]ya,post ni agak menggelabah sebab dah banyak kali aku tulis post pasal outing outing outing ,tapi satu je yang berbeza ok ganteng/cewek2 sekalian.iaitu kondisinya.ok today is penatlelah but fun even aku sorang je yang ada tadi.sempat jugak jumpa bun,amir n bani kat OU tadi muahaha,aww.tak kesahlah ape orang nak cakap lebih lebih lagi si pilot,
"tu la kau.tengok macam aku.senang je ajak kawan outing" yelah pilot.aku tak kisah dengan semuanya tu.mungkin kawan kawan yang lain ada masalah lain yang tak membolehkan mereka keluar bersama :').[sedih dalam tawa kahkahkah] oh ye tadi mase jenjalan aku sambil dengar lagu and baca ujang dan terbaca satu lawak bodoh nak mampus yang mana aku tak gelak sebab tak tahu cara nak gelak.tak tau la kelakar ke tak sebab aku tak GELAK.aku repeat aku tak gelak.so apa masalah?ada masalah?CONTOHNYE macam ni.TANDA TANDA KORANG TAKDE KERJE
** mendukung biawak hidup,membawa kambing peliharaan jiran berjalan jalan di danau kota,tidur doplohpat jam tolak makan dan minum campur menung dalam bilik,penuh pen merah menanda ruangan cari kerja di sutkabar,mengira bulu kaki sendiri dan ulang jika salah **
*sumber ujang
maaf si penulis sudah penat so dia dah miong sikit ni -.-.ok sambung balik.RAGAM manusia selalu nya amat mengjengkelllllllkan apabila otak otak manusia ni dah bergabung menjadi lebih dari 1 bila outing.otak ni berkata,"jom pergi ni," otak lain pulak berkata "jom la pergi tu.." dan otak otak lain ajak pergi neraka oh -.- watdeneraka -.-' memang tak best.so keluar bersendirian lagi syiok atau berdua.tiada konfrontasi.gangguan emosi mental.tekanan perasaan.tiada lagi tanggungan dosa sikap hipokrit dan tidak jujur. ok watever aku dah merepek. ni. owh nak dijadikan cerita,tadi masa beli tiket cinema.satu pasangan atau couple kaum lain ni oh sungguh teramat menjengkelkan hati nurani ouh tidak.walaupun ini merupakan perkara normal dewasa ini.but hati aku benci atau erti kata lain jeles,"kenapa lah aku tak jadi kat tempat lelaki tu" mula mula suka.usap rambut.usap bahu,dan ke belakang badan.acah acah betulkan beg silang si wanita dan sambil terpegang ,aku ulang sambil terpegangpegang meraba raba dengan niat sengaja,dan sengaja melagalagakan punggung sesama sendiri ouh.drama murahan tersebut aku terpaksa tengok dari beratur pukul 11 pagi - 12 tgri.gila annoying.YANG hanizar [4amanah2009] pulak berkata."kenapa la kita tak beli online tiket ni." oh ye hanizar kenapa kau baru cakap harini er?watever janji tiket dah ade kat tangan dan melayang RM28,"ibarat burung terbang dipipiskan lada" seterusnya GSC menjadi kaya.bayangkann. jika...ok stop meroyan. THEN aktiviti hina dan dangkal seperti kebiasaannya dan selalu dibuat,naik arcade main game yang perempuan tak macam perempuan langsung terus amik pistol masuk token dan tembak.DUNIAdunia.?ok lawan kereta dan blablabla dsb dsb dsb ok keluar pintu arcade.terus ke mCD wuhuu murah ade mcwalue lunch jimat.dan makan.jauh ya amat.mcD ni buka mc'EZRALsya
punya sebab ni bukan seksyen 6.jumpa pulak kawan lama muah muahh rindu dah lama tak jumpa dan, jumpa juga budak ala ala damai dedikasi damai dedikasi pandang pandang wa macam wa pernah hutang duit dia je.-.- ok annoying teruskan.masuk muvie,cerita PERCYjackson and the LIGHTINIG THIEF [PJTLT] amat gempak seperti yang dipropagandakan sebelum sebelum ni."eh kau nak wolfman ke PJTLT balalaba" "ouh wolfman 18pl" "ok-.-" [selama 30 min bincang nak tengok apa last last,malas ulas]
gempak siot tapi macam diciplakciplak atau peranakan harrypotter & stardust dan senagkatannya.best 3/5 bintang.
balbalabaalblbalabbal.balik tadi tak tau badi sapa tah malang.hujan.nasib baik mak hanizar cik kamariah jemput.macehhhh. si penulis blog dah malas then dia cakap dia nak tidor ok ahirunsalam.-.-'
ready for homework tomolo.papai.

2 comments:

esah ezral said...

MANA. NAK. AJAK. DAH.

Takpe, "keluar berdua" lagi best kan? hehehehehehehehe. pastu bleh jadi macam kapel drama 11 tengahari tu HAHAHAHA

hadzrinaqmal said...

eh?i tought u have been invited?
fasya tak ajak erh?kau marah la die ouh heheheeheheh
ok2 nanti ok kite klua dua dua wkakakaka -.- taknak la hero ada