Friday, February 12, 2010

eh,aku pun manusia biasa jugak.


kenapakaubaca.

"jom?........................................"-H.A

post sebelum holiday gonxifacai [yang sebenarnya] 2 hari ditunda ke 7 hari,-.-
AMARAN:kepada ibu ibu mengandung,kanak kanak kesakitan perut,bapak bapak yang gatai,adikadik yang mahu terkucil dsb dsb dsb, sewaktu membaca blog ni,dipertegasikan sekali lagi.blog ini tidak mengandungi sebarang unsur humour.so jangan gelak.heh.

apabila budak acah acah taknak datang pada hari ni [jumaat]tapi tersangatlahamat tergedikkan sekali akhirnya dia datang bercerita,,,,,,,,,

"woi prasadi,jangan nak fan fan [kipas kipas] cikgu la,rajin salin nota konon.ceh -.-"-kata kata si durjana iri hati dengan kelebihan orang lain,sewaktu di makmal bio. dah la bio tadi belajar benda lucah wuhuu suntik suntik cium cium anal anal oral oral.-.- orang akaun mesti jelesi kan dengan budak bio.budak bio kuullll...teheee.
sekali lagi.hari ni annoying.ramai betul orang mental + sawan + terencat + saiko ++++++ dsb dsb dalam kelas lagi lagi orang belakang aku.[teringat dia buat tudung macam makcik, sedihh :')],Orang depan aku tak fikirlagii? tak tau nak gelak macamananaaaa.sumpah saiko gila hari ni.hidup aku penuh gelak riuh rendah.ilmu semua terbang melata ,rugi je datang hari ni.
tak boleh la tengok muka ticer miss On buat muka comel.tergoda.! haha. "am i to past [fast]?" "correct?"
sekali lagi kabut seperti tahun lepas,
"weh kau da siap pisix prakctical blablabbabbalab,"-katakata seorang penangguh.haha dah memang tebiat masing masing kot semua benda nak tangguh.dalam erti kata lain -malas- ceh.bak buku kau.aku nak salin soalan lah.ah tipu.kau nak salin jawapan sekali kan?haha -begitulah situasi sebenar sekolah pada alaf ini- aduyai,
sumpah solat sujud sukur selepas ini boleh dilakukan sebab kerja rumah yang di wara warakan sebelum ini,atau di-predictkan kononnye terlalu banyak tidaklah seperti yang disangka.mungkin cikgu sudah mula memahami murid wuhuuu..sikit sangat homwok kalau tak boleh siap taktahu la.mungkin kene duk kat hutan kawan dengan amirul kot,oppss -.- tak mengapa,cuti panjang lagi.apa barangGAY buat awal awal tak syiok la duh.esok esok la ahad depan ,sekolah nak buka tu baru buat balik.then baru lah tergopoh gapah macam unta terkejar sini sana macam dah takda masa.barulah menyesal tak sudah.---------"ibarat nasi sudah menjadi sup"

"semalam tidor lambat,aku mimpi hantu.takutt.laju betul dia lari.hantu tu warne putih kaki panjang,hishh lari kat bukit depan rumah aku.."

merujuk kepada post sukasuki;) sebelum ini,dia tulis tengtang rajuk.aku berybery interested untuk mengulas mengenainya.siapa suka merajuk angkat tiak?-.- <-luser..oh penipu besar, dosa besar la korang kalau cakap korang takpernah ever ever [sesekali] merajuk kan?tak kisah lah dengan sesiapa saja,tak dengan perent,dengan abang/kakak/adik,tak pun dengan kawan baik ke,gf/bf dsb .semua ingat rajuk ni romantik.betapa besarlah sangat tahap rajuk sampai orang ingat rajuk ni romantis.GILA?dalam fakta yang sebenarnya,mungkin sesetengah orang [bagi aku jugak] merajuk ni adik beradik dalam ketegori mengjengkelkan anak tekak.yeaks.yela.dah la letih nak tunggu si dia hilang rajuk,tambah tambah pulak nak kena pujuk tu,mesti dalam hati si pemujuk kata,
"cis,tak guna kau bias,apahal pulak aku yang kene pujuk ni.padahal memang aku yang buat salah.-.-"sambil buat muka pura pura mengasihani dan menyimpati dengan si RAJUK.tengok orang la.ada yang ikhlas ada yang tak.jujur aku cakap aku tak suka pujuk orang yang merajuk muahahah.so merajuk laa.aku tak heran.wakaka .Ada juga orang yang akan cakap bahawa rajuk boleh membawa kepada perhubungan yang lebih rapat lagi.contohnya gerlpren dan boipren,

"yang,oh yang,yang kenapa ni yang?"-si bf
"[diam membisu,acah2 seperti orang nak pujuk dia lagi]"-sii gf
"ala yang.kenapa ni yang?"-si bf
"abang ni jahat ..... sambil tepuk tepuk dada macam si gedik yang jengkel"-si gf
then, -.-

malas aku nak sambung.meluat jer.kuikui.so masing masing jangan ambil hati jiwa rohani jasmina dengan kenyataan yang belum pedas lagi ni,semua orang ada pandangan tersendiri kan,so better ikut kemampuan dan kemahuan diri.

so,nak dekat TAHUNBARUCINA ni aku dengan rendah hati ingin mengucapkan selamat tahun baru cina.terpaksalah aku buang sikap rasis aku sebentar. dan berpura pura menjadi asi dan munafik depan anda,TAK kesah lah.janji PN Tang bagi limau dan air.trimas sayonara pn TANG.ok ok heppy heppy selalu.begitu juga kepada chan yeen ye,w[R]ong,dan mes[y]en & miss Onn.

No comments: