Friday, May 21, 2010

dasawarsa menjadi ajukan


kenapakaubaca.
"manusia berubah ke?"-H.A


faxxk//haha jerin jerin time exam kau ada masa ke nak berblog ni? [ala ala formspring gitu,formspering bapak bosan kot.adik beradik dengan twitter tak bes tak bes aihaite but i still guna it kuang kuang]
oh ya biarlah perasaan melara pergi janji aku stil pendam kan macam lagu ku pendamkan sebuah luka :')
minggu ni sumpah menyusahkan otak aku punya pituitary gland [cam ni eh?] nak secrete hemoglobin secrete juice lime juice fresh oren semua adrenalin untuk menelaah buku buku yuhuu//pehal nak salah kan exam?salah kan diri sebab tak buat
persedian awal,maklumlah aku kan suka last minet punya kerja.eh kau ni berapa kali nak ulang ha gila saiko? lagi lagi sejarah tadi waddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ok je haaha tapi aku banyak guna sense intuation aku lah tadi hohoh..cikgu ct ooo cikgu ct,nanti bagi markah lobih yo kek den??.perjuangan diteruskan.minggu depan isnin terus jadi munafik,selasa jadi gila,rabu jadi saiko,khamis jadi orang gila royan jumaat cutii wuhuuu..weshak day.bukan ishak!![irfan] hahahah.oh watdehel itu bukan je orang sarawak punya sambutan?tak aci tak aci kita tak sambut tapi cuti diorang sambut tapi cuti jugak.apa masalah nya??-.-'kalau tak bagi cuti momokak bagi pun momokak.

"zize izzete & bung moktar radin didenda sebab kawin tak bagi tau isteri pertama -.-' "

sedih sedih apa nak jadi dengan dunia sekarang.oh baideway,setelah 6hari hari guru berlangsung baru aku tahu erti malu sebab join supernova.super super super ring,keropok kuning/oren lah!.OH TAPI bangga jugak macam like omaigod tengok utube TAIP SUPERNOVA then keluar gambar kita tengah menari wahahaha.macamm ohhh tak sangka sangka kita ni artis ke?artis ke ?? lepas tu semua bajet pren request face book bertambah tambah jadi 500 la seribu ..gila?last last tunggu hampa seperti lagu menaruh harapan.hahaaww tak sangka gila sanggup tu repeat video tersebut ulang ulang kali sampai 2 jam kemudian,siap dah hafal kot apa berlaku next next next...hah lepas ni taubat dah aku taknak masukk enoyingggg bahahaa.

BARU terasa free sungguh hari ni exam takde sabtu ahad takde exam.kalau lah ade exam sabtu ahad dah lama aku ba**r n piuh2 telinga cik TUTTTTTT...hohhhhh!jangan report ni nanti sensasi pulak cerita ni,keluar tivi nanti jerin si mulut laser masuk lokap sebab mulut macam longkang

"EH KAWAN!aku sungguh bahagia sangat kawan dengan kau!"

diluah mati emak,ditelan mati bapak sekian

No comments: