Monday, May 24, 2010

setelah sepi,


kenapakaubaca.
"watever.tunggu dulu beberapa hari ni"-H.A

wah kita punya hubungan dah elok ke?ajaib kan.aku dah cakap.mesti kau balik yang datang terhegeh hegeh punya.ok fine kali ni aku aku ok je sebab aku tak gheti nak simpan simpan ni sebenarnya.wat past is past never think think it animore.Lainkali kalau dapat mulut tu tolong la berhati hati bila cakap.AKU nak balas aku tak reti .sebab segala kata kata caci aku ibarat gurauan semata,!**maaf bagi sesiapa terasa dengan gurauan kasar gua.

gembira tengok semua dah happy,kemabli normal tapi percaya tak??semua benda benda yang noraml/gembira ini akan direnggut sekali lagi dan sekali lagi dan sekali lagi pada masa akan datang..sure punya! time tu mesti rasa sedih balik,mencarut2 meluahkan perasaan dan sebagainya.dah lumrah kan?apa boleh buat.

No comments: