Saturday, May 29, 2010

kecengengan seorang insan


kenapakaubaca.

"sumpah penat tapi seronok malah,jika ada mereka lagi seronokkan?:)"-H.A

asal aku ni?kenapa kenapa?stfustfustfu
kenapa erk?aku sedang bertepuk sebelah tangan la kira nya ni? sumpah aku rasa bersalah nak luahkan dekat rakan rakan,tak luahkan pun aku rasa bersalah pada diri aku ouh :'(( kenapa lah baru sekarang muncul? aku tak fikir kita boleh berkongsi hal ni.biarkan biarkan biarkan jadi rahsia.

"kebahagian dalam perpisahan"-shahir af8 [pemenang di rancang]
"hidup penuh dengan tipu muslihat?"
ye betul tu.

maaf penulis tiada mood untuk bercanda sakan. betul tak apa penulis bilang masa post sebelum ni? ok ok ciaw


"Cinta adalah kesegaran dan keharuman bunga yang dikirim surga untuk membuat dunia tersenyum"

"Engkau laksana cahaya bintang yang terus menyinariku berabad-abad lamanya"

"Duhai kekasih hati!... mawar yang tak kunjung mekar...engkau telah direnggut dari tanganku..."

"Atas nama cinta , racun yang pahit pun terasa manis.."

"Dunia adalah rasa cemburu yang menghimpit dada
melenyapkan sabar dan doa dari hari-harinya"

"Ketundukan pada cinta merupakan nikmat sederhana
hingga kutukan zionis dan azab izrail luruh juga"

-gelikan layan jiwang ni sebenarnya,jangan percaya dan tunduk dekat mereka ni :)

1 comment:

zahidah zailan said...

mari berteka teki
siapakah ?