Saturday, May 29, 2010

fakelove i dontwant


kenapakaubaca.
"yeaaahh blog dah elok"-H.A

TERIMA kasih kawan [jida] sebab sudi buat benda tu atas permintaan bodoh jerin haha.jerin janji ahad ni terus hilang benda tu hauhahaha.tak exceli hari hari yang gembira bagi aku selepas berhari hari diselubungi perasaan masam dan jelik jer gurhh -.-' na cerita malas biar aku je pendam macam latent heat [haba pendam] haha oh sebut latent heat,aku teringat tadi aku baca buku fizik era 2005,bahasa melayu.gila susah doh nak faham bahasa dia pelik pelik walalupun itu bahasa ibunda kita haha.contoh " kira kedudukan darjah berseranjang dengan keduduk mendongak ......... " padahal dia nak angle je? pelik sungguh ++ menyusahkan je! ahaha.
aku nak PPSMI
WAH terimas kasih jugak [jida] sebab kejut jerin kalau tak tak ke jumaat la.haha hari ni drama sungguh seronok walaupun 15minit je .haha .trimas semua.
**************************************
PERASAAN sayang dan kasih akan datang bila tiba serunya,andai....hah aku suka ni berjiwang jiwang sebab aku ni orang yang jiwang karat orangnya! haha tapi pelik,tak pernah nak setia/puas/ atau dan sebenarnya.

"kekasih yang dulu hilang,
kini dia telah kembali pulang,
akan ku bawa dia terbang,
damai bersama bintang"
-kangenband,kembali pulang

YA saya akan tunggu awak tak kira jauh ke dekat,tapi tolongla saya ni lemah orangnya

"mencintaimu.....
seumur hidupku...
selamanyaaa......setia menanti"
-krisdayanti,mencintaimu

YE ke cinta macam ni?aku ada kawan,cinta dah 3-4 tahun,akhirnya bila semua masuk matrik,CLASH.alahai.aku tak percaya cintanya.

"hei hei hei,aku tak percaya cintaa
aku tak percaya cinta
aku tak percaya C I N T A:"
-liyana jasmay,aku takpercaya cinta

ha,tapi semua kene bercinta kan?

"you have to cry me outt..
you have to cry me out.."
-pixie lott

kenapa seseorang kekasih perlu buat kekasihnya menangis?

"aku kau panggil sayang,
dia kau panggil sayang
mana satu mahu muu"
-scoin

"aku mentari,tapi tak menghangatkan mu,
aku pelangi,tapi tak mewarna hidupmu,
aku sang bulan,tak menerangi malamu
akulah bintang..yang hilang di dalam kegelapan."
-kertas band ,kekasih yang tak dianggap

"When you cried, I'd wipe away all of your tears
When you'd scream, I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have all of me"
-evanesence,my immortal

kan best macam ni?

yah cinta itu besar dan luas.kita yang kecil ni nak bercinta [?]
aduyai......lebih sudu dari kuah lebih punguk dari bulan entah hapa hapa.
AKU dah la rasa bersalah ni.maaf kan aku ye :)

No comments:

There was an error in this gadget