Friday, May 6, 2011

eh mana ai letak henpon ai tadi? ketawasetan HAR HAR HAR

kenapakaubaca.[?]
"terimas fana kau banyak belanja aku"-H.A - malu ni HAHAH

*sekadar sameri fiktif

-berapa kali nak cakap entah tak tau tapi cerita #penunggu istana memang macam lahanatzz , based on true story sudah tak payah nak tipu cerita sebenar , pengalaman sebenar konon , haktuih hilang kecebur rm6 nasib hari rabu kalau hari khamis rm12 ? aku mesti turun naik mahkamah saman catha* atau report dekat tribunal pengguna tertipu atau finas ? eh ss pulak haha. tuntut balik rm12 walaupun kos mahkamah lebih rm12 tak ke bodoh kita ni ?

- tapi cerita fast five (5) memang tak tahu nak explain macamana memang superb nak matei memang OMG OMGGOOMGGG tak tau nak kata apa , kalau nak banding dengan penunggu istana (yang ni metafora yang terlampau kejam sebab bandingkan citer melayu dengan omputih  ) dengan cerita ni , sumpah 100000x lebih better and better and aww dah jatuh cinta dekat polis perempuan
tu kenapa la dia cantik sangat ? tergoda bukan mia tapi pompan polis tu cantik - kalau la itu menantu mak aku mesti mak aku cair dengan dia. oh ok dah melalut - next : pirates of carribean ; red riding hood sebelum melangkah ke IPTA -.- haiyak.

- kerja ke tak kerja ke  hidup aku kita mesti boring gila , bukan apa kerja dekat ikano menyundal pun dekat ikano macam dah takde tempat lain ke ? ni semua gara gara farhana yang ajak last minute ; yang aku memang nak pergi tengok wayang sorang sorang pun hari khamis walaupun tiada sapa ajak HAHA enoying ; ala bila lagi nak merasa semua ni ? lepas ni mesti pasti duduk belajar kat pedalaman semua isk isk tak suka ;a surrounding baru nanti.

" eh ada orang tu dah tua , lupa letak henpon dekat mana , nasib baik aku ni hero selamatkan henpon dia" - -- hero dengan mendail balik telefon fa*a dan boleh pulak uncle cina tu angkat HAHAHA thank uncle ; kalau aku jadi uncle tu , aku dah curik ambik , off hp bukak betri patahkan simkad lari keluar dari cathay , keluar terus dari e@curve masuk kereta ( kalau ada la ) kalau takde terus lari kat tempat tunggu bas sambil lap peluh konon macam dalam filem dan lepas hembusan nafas kuat kuat sebab dah takde sapa nak jumpa hp tu atau jumpa kita. apalah kan dah rugi uncle tu AHAHA - eh memang aku ni berbakat jadi pencuri la.

- dont talk rubbish la bitc*. aku tak suka. kenapa selalu pusingkan ayat lepas tu aku terpaksa tanggung semua ? takpe , im used with it. "yela , aku ni kan pak pacak batu tunggul yang takde perasaan " -
dan ingat , manusia berubah bila KAU yang fikir manusia (dia) tu berubah. hakikatnya , kau yang berubah sebab kau mendiskripsikan diri orang yang kau tak pernah diskripsi sebelum ni. faham tak ? kalau tak faham , tak lama lagi la tu HEURHEURHEURHEURHRE

 
sekadar promosi membantu cik esah cik fy bagi flyers ke feyst11 . jom ? camno den nak buek ni ha.den korje.

hmm penat menyundal esok kerja layan kastemer. i laikee kastemer . ceh podah kthnkbyenites.

thanks for the day

No comments: