Sunday, May 15, 2011

nostalgik

kenapakaubaca.[?]
 " pergi laahh." -H.A

taknak post terlalu cliche sangat boring tapi nak wat caner OMG sumpah sedih sial last kerja hari ni ; dulu kemain lagi masa kerja , masa pertengahan kerja bulan 2 3 dulu sibuk sangat nak berhenti , "nak berhenti ikut kawan la " , "nak berhenti pasal kena marah la " BLABALBALBAL so yeah itu manusia sungguh gedik ( kita ke ) HAHAHA dan sekarang bila tarikh keramat berhenti dah tiba rasa pulak macam takmahu berhenti . [ konon je , tapi dalam hati riang nak matei UERHEURH ] - dan sumpah sedih. 

apa yang aku nak buat untuk 5 hari ni sebelum masuk erhhhhh tak payah cakap la aku masuk apa -.- apa aku nak buat ? segala jadah rutin aku ke kerja dah takde ohmg esok macam biasa bangun lewat lewat jadi orang tak guna sampah rumah masyarakat . mana aku punya berus gigi mandi macam orang gila awal nak mampus mandi , tunggu bas - tahan mata pecahkan duit , tidor dalam bas 20 min masa nak pergi keja , bangun bila alarm hp bunyi -.- dan cepat cepat pergi kroks punch kad ; buat housekeeping menyapu ( yang dekat rumah memang payah nak buat ) , mop lap cermin itu ini punggah stok OMG :') sumpah nostalgic nak matei. - tapi tu dulu . ( bukan dulu , tapi tadi 15/5) lagi rindu nak bukak lagu kuat kuat bila kak hana takde keluar break HAHA sorry kak hana :D , lagi rindu nak tepon  store store sama management mid valley yang mula mula suara baik bila tahu nak tanya stok terus buat suara HRJKRHEEJLKEJ berdekah dekah , tepon sunway dengar suara halus ; ingat comel , rupanya -.-' ops no komen. rindu farenheit rindu rindu mont kiara ( macam la pernah pergi ) // lagi terindu bila stock take semua kena full makin riuh kalau dulu 8 orang sekali sumbat ramai ramai , Dora belanja makan semua puh semua tu nostalgic borak borak borak borak borak baru kerja kerja - pahtu borak borak borak borak lagi kerja borak borak borak ok punch out jom balik . itu la rutin. " sepanjang kat crocs aku tak tahu aku buat kerja apa ? hanya sekadar MGB ke ? *MGB=makan gaji buta " - ee memang rugi gial crocs hilang pekerja yang berdedikasi macam MREHRERHERHMEHMERH jeling jeling aku ke tu ? ^^ .
# rindu bila telipon berdering masing masing berebut nak angkat dan aku buat muka pura pura tepon tak berdering sebab tak suka cakap dengan telipon . pehliss la .

#bila dapat gaji semua jeles sebab aku bank in  , diorang dapat cek sampai kena tunggu berjela jela sebab si JAY pemalas honggak nak datang on time. pui.

# bila break lagilagi tengah sengkek masing masing bawak bekal mak masak , bila tengah kayaaa perghhhhhhhhh lupa diri terus harini ikea esok nandos lusa annur puii pui . cuba tengok bila hujung hujung bulan ? kenyy rogers yang sedap tu pun kata tak sedap.

# rindu nak bergaduh carik pasal dengan se-crocs pasal isu yang tak payah nak diperdebatkan pun takpe. suka jugak carik pasal lepas tu orang tu layan balik oh sumpah ohsem. apa aku merepek ni cibai ? -.-

# sebenarnya malas betul nak layan kastemer tapi rindu la pulak bila layan kastemer yang tak banyak pe'el , yang semenggah sikit perangai sejuk perut mak dia lahirkan dia dan sejuk jugak hati aku nak layan kastemer yang tak banyak cekadak nak itu ini . macam tu la baru kawan :D

# rindu betul soalan bodoh -
" ini kasut kalau kena air basah tak ? " - selama ni jawapan aku dalam hati je sebab malas nak layan orang bebal so malam ni aku balas .
- wei (B)ddddoh , kasut mana yang kena air tak basah ? nak je aku siku kau . tak gheti gheti.

" U tau tak bila stok kasut ini design masuk ini kedai ?"
- takkkkkkkkk dan takkan tahu dan taknak ambik peduli pun kalau design yang kau nak ni masuk wakakaka, pedulik pulak aku ?

" ini saiz berapa ? oh ini saiz tujhuh ha ? ini saiz berapa ? mana saiz 6 ? " - padahal saiz 6 tula yang dia tengah pakai oohhhh sakitnya hati dapat kastemer macam tu. - layan je la tapi hanger dekat tangan aku picit picit .

" give to the uncle the shoes back , ...... " - berani dia panggil aku uncle . aku muda macam baby ni dia panggil aku uncle ? ceh tak seswai .juling ke apa dia.  * nampak tua ke aku ? HUHUHU sedihnyaaaaaaaa

# when talking about artis semua dah jumpa cuma artis holiwood maleywood je tak pernah datang erh kau cakap je siapa ? amy mastura ; hari hari jumpa mungkin dia takde job kot tadi pun jumpa kat mekdi baru curve @ 2 , jumpa rita rudaini dengan aidil apatah , jumpa rozita chewan dengan ayu raudah , jumpa tajol dunia baru , jumpa norish karman , jumpa iqram , jumpa saheizy sam jumpa zahiril adzim so lot dan yang paling tua tapi tergedik lebih jumpa azizah mahzan. tak kenal ? ( dah agak dah ) ala yan pelakon SPA Q tu , ala yang y%^*^* DEKAT pantai tu ? eh terbuat dosa pulak wakaka

MEET kak hanadora  kak linda  afiq (kiri) khairul (kanan) *opss fana sori gmbar kau takde hahaha
# thank segala tunjuk ajar kat sana thanks kak hana , Dora , kak linda dan junior junior sekalian shikin dila nyeh thank for the day ; sangat kewlzz dapat kenal korang eh ayat cliche ke ? HERUHERUERHERU ingat banyak benda nak buat tapi UiTM dah panggil masuk awal so segala perancangan dah macam erhhghhghghghghg watdeneraka .hancur luluh semua. T.T sadis. // dah malas nak kenang , semua benda datang dan pergi , hari ni aku pergi dari crocs esok lusa tulat aku datang penang buat benda baru pulak so yeah itulah kehidupan. . good bye crocs. " eh nanti cuti sem jom ah kerja sana lagi ?" - senang sikit dah tau kerja and kenal semua. -

**
now im free ! :DD dan tadi lepaskan gian dah lama tak shoping habiskan duit kat shoping tak sampai setengahjam rm150 dah melayang esok lagi ? -.- dah cakap aku perlukan bank bergerak cop je bila nak duit HAR HAR HAR . tak pun  tanam pokok penuh duit kenapa la takde macam tu? esok sunway jom? HRUEHRUEHREU eh malas la , minggu ni je boleh blogging minggu depan dah tak :( sedih la. kthnkbyenietes.

No comments: