Saturday, May 7, 2011

U, semua salah U tau

kenapakaubaca.[?]
"die die die habis la kita die nanti HAHAH"-H.A

nampaknya dilemma ( ni bukan dilemma lagu nelly tu bukan ) ni dilemaa tahap kronik sampai doktor doktor physceteris pun tak dapek nak nolong eh , cuma yang boleh dokter cinta je. eh kau .- telah bertambah lebih buruk , macam dilemma pasca-sebelum SPM , pasca nak pilih course apa , eh ekaun ke bio ke perdagangan ke seni wehhhhhhhhh ??!!!! cepat la masa tersdesak gila ni dia bagi 2 hari untuk fikir cepat ; eh aku ikut kawan la. dia ambik akaun ke? - lepas aku ambik akaun , tiba tiba suara puaka mana yang datang dari mulut aku suruh tukar course ; baru dua hari jadi akauntan plastik, tukar ke pakar bedah biology THEIHEIHEIHEHEEH sebab kelas akaun sumpahsssssssssax boring hambar boleh mati demam kepialu kat situ ops budak akaun jangan terasa. ini cerita 2 tahun lepas. HIHIHI - dan akhirnya aku pilih bio dan akhirnya aku tersungkur bio ,hanya gred B je yang mampu tunjuk kat SLIPSPMsax. dan i dont want the banana fruit two times kalau aku salah pilih UPU kali ni dan memang nampak gaya pisang memang tak senang duduk , dia asyik nak berbuah je dan kali ni aku mungkin agak terasa silap percaturan . ; pilih lain dapat lain adehai. tapi berkaitan yang aku minat jugak ahh aww :D ---

When the budak bayo pegang sudip atau kuali atau pisau kelar leher msti terketar ketar OMG kenapa aku rasa aku macam taknak terima tawaran ni kenapa aku rasa kawan kawan aku untung dapat U dekat dekat dalam selangor ; sayonara budak perlis HAHA kawan la dengan orang orang thai kat situ , boleh belajar cara buat tomyam putih dan sedapnya. tengah mengidam ni. - dan macam tak logik , macam  hairan tak terasa penuh persoalan ke kenapa aku budak bayo tapi dapat culinary arts HA HA HA ??! entah. ni mungkin takdir (bukan aku yang pilih ke ; kau salah pilih takdir ni.) mungkin dah tertulis so kena je la tempuh ; etlis aku ada geng dekat sana , ayok fasha irfan akif kita ke pulau pinang HIHIHHI - isk aku tak suka dengan suroounding baru nanti. ah malas cakap banyak tunggu je la.
- 3tahun ? 3 tahun ? kalau kerja kroks 3tahun dah dapat 12x3=36 36 x rm1000 =rm36000 dah muda muda. ish nyampah ah. tahniah ah der sapa dapat UPU tu okay pergi jangan pergi :D heurheur
//


the faking shit thing is aku tak suka buat benda baru ; means benda yang aku taktau tapi akan tahu yang mana aku kena belajar untuk tahu akan semua benda benda baru tu dan suka bila dah tahu buat. ; benda yang aku dah biasa ada / buat /lakukan / tempuh setiap hari tiba tiba ada benda yang aku taknak buat takde niat nak buat atau malas nak fikir untuk buat benda tu , membuatkan aku paling menyampah la ceghita dia. ISHHHHHHHHHHHHHHH = masuk U. aduhai.
" eh kau tak boring ke takde pengalaman baru ? asyik asyik lama je , nanti kang outdated pulak " -- " eh kau tau , siapa yang tak pergi PLKN nanti setiap sabtu kena kawadddddd " -- " eh kau tahu tak nanti semua presentation dalam ingeris." - kalau dalam jeringgeris takpe la jugak cis.ni semua konatasi konatasi yang membuatkan aku think twice la nak uturn ke nak proceed adoi. malas cakap .

//

-"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the things you did. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. . . . Explore. Dream." - nah kau nak ikut ke persetanzkan kata kata mark twain ni ? - betul jugak bila fikir balik. jap , esok aku buat keputusan sebab aku belum klik lagi butang 'setuju' atau 'tidak setuju' dekat uitm punya form tu so diam sekarang aku nak bertafakur HEHERHERHERUERH.

memasak? ukiran ? pastry ? baking ? aghh watdehel apa tu semua tu ? -__- sumpah taktau sumpah tak gheti aku takde seni aku takde bakat seni kat sekolah aku dapat 22% jeeeeee memang kopak la aku nanti heheiheihei -.-
jawapan klise : eh ilmu kita kena cari dan timba. EURHEUHREU takutnyaa kthnkbyenites.

kalau tak jelas ni dia sign board UITM PULAU PINANG.
selamat datang bakal mahasiswa  pui.takde kelas langsung

No comments: