Sunday, May 15, 2011

how to spell menyundal in ingris ?

kenapakaubaca.[?]
"awak bila nak keluar ni awak oih ?"-H.A

OMG sangat sangat tersangat sangatlah  banyak nak tulis sampai tak tahu nak tulis apa ; sampai tak ada masa ni belum lagi nak pergi U nanti , mesti post dah kurang sebab tak dapat bawak malas nak bawak laptop first sem aduhai tersangat lah malang nanti kalau la ada debu debu habuk ke sawang ke tolong la lap sikit , baby tak dapat nak buat semua tu dah T.T [ menangis golek guling ] - ah persetanzzkan pasal U ni semua ,aku tak heran sangat pun janji aku masuk - atau tak sama je keadaan . lepas ni dah takmo dah makan tazkirah gengkawan kata itu ini matriks ni tak elok U diploma tak elok sebab my pilihan hati dah pilih - kita ke U jom. esah said " uitm di hatiku" -- errrrr ? HEURHEUHE apa apa la. thankx Ya Allah akhirnya Kau beri aku petunjuk :') 

// CERITA BASI edisi #534223 :
padah bila keluar tak ingat dunia - mula mula bila plan hanya sekadar nak meminggir kat Zoo Negara bukan new zealand , maklum la bila ada kereta mulalah niat terpesong huga huga sini sana ' eh kita nak pergi mana lepas ni ? ' 'banyak nya masa lagi balbalbalabla '  kufur kufur akhirnya lepas tengok binatangs kat zoo kita ke KL lah jom ? ( dosa no 1 ) . OMGGGGGGG first time aku baru tahu siamang tu apa sungguh enoying la kita ni taktau siamang tu apa , mati mati dulu aku ingat siamang tu macam memerang dok terperap dalam air OMG keji gila aku , pergi zoo baru tahu siamang duduk hutan boleh memanjat manjat lagi tu -.- paling keji la. // lagi keji bila ada seladang hidup berkelompok seramai 10 orang asyik asyik pandang pandang pelawat bila kita lalu depan dia.k lau sekor yang pandang aku tak heran , ni sepuluh sepuluh tu pandang -.- eh aku  pakai warna merah kot ? - tapi boring betul hidup seladang tak bergerak apa apa eee kesian lah.// "alaaaaa mana harimau ni ? kalau takde harimau mai taknak balik " -maisarah -.-             terpaling enoying bila badan dah berpeluh peluh jelajah hutan simpan entah berapa hektar tu dan KONON gembira bila dah sampai dekat tempat harimau , sampai je dengar harimua mengaum tapi harimau dia takde -.- puiii dia guna PA system ke apa ? melayang rm25 aku doi zoo pulangkan balik ciskek. -.-' // serius binatang dekat zoo semua pemalas walaupun dah dibayar heei pergi la buat kerja hiburkan kita semua hikhikhik // walaupun ramai pandang enteng "eh kau pergi zoo negara ? " -- sambil gelak setanzz ; "kenapa zoo ?" - biar la saja nak jadi budak budak balik HAHAHA tapi sumpah dekat sana penuh dengan budak budak tadika OMG kan betul aku ni masih bayi lagi ? HEUHREURHE // malas nak tulis kalau nak rasai kebinatangan pergi la zoo negara yang paling pelik tu anjing , kucing kepah lala kerang , gamat mentimun laut , paus jerung semua takde . ni bukan zoo nama dia. sampai hati buat aku menaruh harapan tinggi. // penguin dia OMG sumpah cute. !

semua senyum panas sebab suhu dalm tu panas


thank abang baik tolong snap kan HAHA


benda ni paling meng-skarikan aku.oh dia dah ada nama.nama dia BOB HUWEHEUHERUHERHEUH wkaakak


:)


sebelum keMALANGan HAHAHAHA!


//
dan lepas menyundal sampai pukul 2 terus gerak KLCC pergi sana ingat nak jelajah timeskuare plaza BB & sg wang semua tapi nak watcaner mala petaka berlaku sebab lupa daratanzz kot ; sebab dalam kereta gelak gelak saiko kat acik india parking tu HAHA ; menyumpah tak henti henti nah bila sampai kolam KLCC dengan bagusnya irfan jatuh menenggelamkan henpon fasha ADUHAI sumpah aku nak tergelakkkkkkkkk! HAHAHAAHAH but kesian irfan bila duit dia melayang macam tu saja. nak wat caner benda dah takdir en ? ok lupakan kisah tu. apa ? ingat jadi macam tu kiteorg moody ke ? ada la sikit tapi terus elok balik dan sambung ke Pavi , TS sambil tunggu  henpon fasha repair dan bila dah 'beli belah tingkap'  bagi la masa sampai setahun pun takkan habis -.- dan yang paling penting ; nama pun perempuan. HAHAH memang lamaaaaaaaaa ah citer dia. /
OMG thanx geng meyundal for the day. //
"ada orang tacing bila bawak awek dia keluar bersama " -- lek lek je bro , aku tak nak di cop kawan makan kawan ;)  chill lepas ni takkan berlaku lagi . 

///
persetanzzkan muka janji dapat tgkap gambar sama sama :')


dapat jugak lepak sekali dengan ♥peluh , dengan jida dengan bun dinie shu bani fasha . well baju kurung melayu semua 1Malaysia  dah la malas cerita panjang banyak kerja nak kena buat , beli itu ini bukak bank nak menyundal nak shoping dan at last esok my last day kerja dekat crocs. nak buat bersamamu ke cerita sedih sedih ke pasal crocs , esok je la wakakaka sekarang mood tengah gembira so tiada rembesan air mata malam ni kthnkbyenites :D

No comments: